Lărgirea Centurii București între A1 și DN5: opt constructori din Turcia, România și Italia au depus oferte pentru contractele de 160 de milioane de euro

de Victor Cozmei     HotNews.ro


Modernizare DNCB intre A1 si DN5
Foto: Catalin Drula / Facebook
Mai multe companii și asocieri de constructori din Turcia, România sau Italia au depus oferte pentru proiectarea și execuția lărgirii Șoselei de Centură București, cei circa 15,5 km dintre A1 și DN5 (Giurgiu). Contractele pe cele două loturi vizate au o valoare estimată de circa 800 de milioane de lei și un termen de 12 luni pentru proiectare și 24 de luni pentru execuție.

Licitația lansată de CNAIR în SEAP
în ianuarie 2021 prevede practic două loturi pentru a fi modernizate între A1 și DN5, cu o lungime totală de circa 15,52 km.

„2 ofertanți pentru lotul 1 și 6 ofertanți pentru lotul 2 înscriși pentru contractul de proiectare și execuție a Centurii Sud București între A1 și DN5”, a anunțat Compania de Drumuri luni după amiază.

LOT 1 Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud între A1 (km 55+520) și km 54+700 inclusiv parcarea de lungă durată de la km 54+765

Valoarea estimată fără TVA : 31.508.631,97 - 37.421.008,81 lei.

Ofertanți:

1. S.C. MARISTAR COM S.R.L

2. ASOCIEREA SC IBB-HIB ROMANIA S.R.L. – IBB-HAUS-UND INDUSTRIEBAU GMBH (Turcia)


LOT 2 Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud între km 54+700 și DN5 (km 40+000).


Valoarea estimată fără TVA – 638.945.656,53 și 758.901.258,09 lei.

Ofertanți:

1. Asocierea: STRACO HOLDING S.R.L (lider) - TANCRAD S.R.L - COSEDIL SPA

2. Asocierea DRUM ASFALT S.R.L. (lider) – S.C. OPR ASFALT S.R.L. (asociat 1) – OBRAS PUBLICAS Y RAGADIOS S.A. (asociat 2) – ILGAZ INSAAT TICARET A.S. (asociat 3)

3. Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret A.S (Turcia)

4. Asocierea DOGUS INSAAT VE TICARET A.S. – ELECTROGRUP S.A.

5. Asocierea RIZZANI DE ECCHER S.p.a. (lider) – S.C. MAVGO HOLDING S.R.L. (asociat)-

6. Trace Group Hold


Obiectivul de investiție conține următoarele principale lucrări, potrivit CNAIR:
  • Intersecția Centura București, km 40 + 550, existent – DN5 (Giurgiu) – realizarea unui nod rutier amenajat pe 3 nivele care conține pasajul subteran existent pe DN5; amenajare bretele de viraj la dreapta și sensuri giratorii; pasaj suprateran pe Centura București amenajat la 4 benzi.
  • Intersecție Centura București, km 44+700, existent – DC18 (Măgurele) – realizarea unui nod rutier amenajat pe 3 nivele care conține pasajul subteran pe Centura București, amenajare bretele de viraj la dreapta și sensuri giratorii; pasaj suprateran pe DC18.
  • Intersecție Centura București, km 47+040, existent – DC20 (Vârteju) și Cazarma Măgurele, km 46+040, care presupune realizarea unui sens giratoriu.
  • Intersecție Centura București, km 49+000, existent – DN6 (Alexandria) - realizarea unui nod rutier amenajat pe 3 nivele care conține pasajul subteran pe Centura București, amenajare bretele de viraj la dreapta și sensuri giratorii și pasaj suprateran existent pe DN6

Conform datelor din SEAP, valoarea totală estimată pentru cele două loturi este de circa 796 milioane de lei. Data limită de depunere a ofertelor este 04 martie 2021.

Durata contractului pentru Lotul 1 este de 79 luni si cuprinde: 9 luni perioada de proiectare, 10 luni perioada de executie a lucrarilor si 60 de luni perioada de garantie a lucrarilor.
Durata contractului pentru Lotul 2 este de 96 luni si cuprinde: 12 luni perioada de proiectare, 24 luni perioada de executie a lucrarilor si 60 de luni perioada de garantie a lucrarilor.

Conform datelor din caietul de sarcini, Șoseaua de Centură va fi modernizată la patru benzi după următorul profil:

- Lățimea platformei: 17,9 m
- Lățimea platformei carosabile: 4 X 3,5m
- Lățimea zonei mediane: 1,6m
- Efect optic de bordură: 2 x 0,4m
- Trotuar partea stângă: 1,5m

Pe lângă lărgirea șoselei și realizarea unei parcări de lungă durată, proiectul prevede practic realizarea a trei intersecții denivelate prin coborârea centurii cu patru benzi pe sub giratorii la nivel realizate la intersecțiile cu DN6 (Bragadiru), DN5 (Giurgiu) și DC18 (Măgurele).

Intersecția DNCB cu DN6:

Intersecție Centura București, km 49+000, existent – DN6 (Alexandria) - realizarea unui nod rutier amenajat pe 3 nivele care conține pasajul subteran pe Centura București, amenajare bretele de viraj la dreapta și sensuri giratorii și pasaj suprateran existent pe DN6.


---

Intersecția DNCB cu DC18:

Intersecție Centura București, km 44+700, existent – DC18 (Măgurele) – realizarea unui nod rutier amenajat pe 3 nivele care conține pasajul subteran pe Centura București, amenajare bretele de viraj la dreapta și sensuri giratorii; pasaj suprateran pe DC18.


--

Intersecția DNCB cu DN5:

Intersecția Centura București, km 40 + 550, existent – DN5 (Giurgiu) – realizarea unui nod rutier amenajat pe 3 nivele care conține pasajul subteran existent pe DN5; amenajare bretele de viraj la dreapta și sensuri giratorii; pasaj suprateran pe Centura București amenajat la 4 benzi.

---






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















16157 vizualizari

  • +4 (8 voturi)    
    Stire buna (Luni, 26 iulie 2021, 18:20)

    risk_mdm [utilizator]

    Le dorim spor la treaba. Poate si mai repede de 3 ani cat vine cu totul.
  • +4 (6 voturi)    
    Foarte bine (Luni, 26 iulie 2021, 19:09)

    Fanel01 [utilizator]

    Speram sa se tina de treaba
  • -12 (16 voturi)    
    Trebuie sa recunoastem cu totii (Luni, 26 iulie 2021, 19:44)

    salvatore [utilizator]

    ... ca are Drula asta niste desene frumoase, de numa' numa'. Fata de Cuc sau toti ceilalti stramosi "celebri" de la Transporturi (Basalau, Boagiu, Berceanu, Lucovid si ceilalti) asta e Michelangelo altoit cu scoala sorosista de propaganda. Succesuri!
    • +7 (9 voturi)    
      Planșe (Luni, 26 iulie 2021, 20:16)

      aqualung [utilizator] i-a raspuns lui salvatore

      Astea sunt planșele tehnice ale proiectului. Orice proiect le are. Diferența e că acum nu sunt ținute la sertar, sunt publicate din timp, știm cu toții ce trebuie să avem și putem să ne dăm seama și dacă s-a executat ce s-a cerut și s-a plătit.
      • -2 (2 voturi)    
        Magistrala 5 (Marţi, 27 iulie 2021, 0:30)

        Casargoz [utilizator] i-a raspuns lui aqualung

        Magistrala 5 avea pasaj de tramvai la piața drumul taberei și pasaj rutier drumul sării trafic greu. Lumea uita când vine vorba de proiecte publicate transparent.
  • -3 (7 voturi)    
    efect (Luni, 26 iulie 2021, 20:02)

    coor [utilizator]

    de bordura vad ca este ! dar efect de pista de biciclisti ?!
  • 0 (2 voturi)    
    Greseala de redactie (Luni, 26 iulie 2021, 23:26)

    Mascarpone1337 [utilizator]

    ASOCIEREA SC IBB-HIB ROMANIA – IBB-HAUS-UND INDUSTRIEBAU este germana, nu turca.
    • +1 (1 vot)    
      Turcii sunt germani (Marţi, 27 iulie 2021, 8:10)

      Victtor [utilizator] i-a raspuns lui Mascarpone1337

      Peste 10% dintre cetatenii germani sunt turci. Sunt sanse mari ca firmele lor de drumuri sa apartina turcilor.
      • 0 (2 voturi)    
        IBB-HIB e mai curand romaneasca (Marţi, 27 iulie 2021, 11:56)

        Nitz [utilizator] i-a raspuns lui Victtor

        Firma este inregistrata in Germania si Romania, dar directorul general este roman.
  • +1 (1 vot)    
    Data limită de depunere a ofertelor este 04 martie (Marţi, 27 iulie 2021, 8:40)

    pustiul [utilizator]

    Nu suntem cumva in iulie deja?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by