VIDEO Noi imagini cu cel mai spectaculos proiect de infrastructură din România. Ministrul Transporturilor: Stadiul fizic al lucrărilor la podul suspendat peste Dunăre de la Brăila se apropie de 50%

de N.O.     HotNews.ro


Podul peste Dunare gata in proportie de aproape 50 la suta
Foto: Catalin Drula / Facebook
Stadiul fizic al lucrărilor la podul suspendat peste Dunăre de la Brăila, care includ podul și drumurile de legătură, se apropie de 50%, a anunțat ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, care prezintă noi imagini cu lucrările la blocurile de ancoraj, turnuri și drumurile de legătură.

Călălin Drulă a prezentat luni, pe Facebook, ”imagini proaspete de pe unul dintre cele mai spectaculoase șantiere din țară: podul suspendat peste Dunăre de la Brăila”.




La ce se lucrează acum, potrivit ministrului Transporturilor:

  • la blocurile de ancoraj;
  • la turnuri, unde se pregătește terenul pentru montarea ulterioară a cablului principal - se montează schele, cablul de tragere;
  • la drumurile de legătură de pe malurile Brăila și Tulcea, complet deblocate anul acesta. Aici se fac decopertări, săpături pentru podețe și se toarnă beton pentru fundația acestora.





Podul de la Brăila - „Golden Gate-ul” de peste Dunăre



Podul de la Brăila va avea trei deschideri: o deschidere principala (1.120 m) și două deschideri laterale de 489,65 m pe malul Brăila și 364,65 m pe malul Tulcea. De o parte și de alta sunt două viaducte de acces în lungime de câte 110 m fiecare.

În total, podul de la Brăila va măsura aproape 2 kilometri, iar pe lângă el se construiesc și alți 23 de kilometri de drum expres.

După ridicarea celor două turnuri, care vor avea fiecare 192,64 metri și vor fi practic cele mai înalte construcții din România (dincolo de coșuri de fum sau antene), va urma operațiunea de ridicare a cablurilor uriașe de oțel care vor susține tablierul podului.

„Aproximativ 81.000 de kilometri de fir de oțel, îndeajuns cât să înconjoare pământul de două ori, se vor împleti și vor forma 16 toroane care vor alcătui două cabluri cu o lungime de doi kilometri fiecare. Greutatea totală a celor două cabluri este de peste 6.700 tone. Garanția oferită de constructorul japonez al cablurilor este de 120 de ani”, potrivit Companiei de Drumuri.

Fiecare cablu are 60 de centimetri în diametru și va susține tablierul metalic cu ajutorul tiranților. Pe fiecare mal, cablurile se vor ancora în câte un bloc de ancoraj.

Fiecare segment al tablierului metalic are o greutate medie de 250 de tone. În total vor fi 86 de segmente ale tablierului metalic care cântăresc în total peste 20.800 tone.

Lungimea totală a podului suspendat peste Dunăre este de 1.974,30 metri, iar deschiderea centrală este de 1.120 metri. Comparativ, celebrul pod Golden Gate din San Francisco are o lungime de 1.970 de metri și o deschidere centrală de 1.280 de metri.

„La momentul finalizării va fi al treilea pod din Europa din punct de vedere al deschiderii centrale și al lungimii”, notează Compania de Drumuri.

Citește și:

VIDEO Podul de la Brăila: Ministrul Transporturilor prezintă imagini spectaculoase cu operaţiunea pe uscat şi pe apă de montare a platformei pe care se vor lansa cablurile de susţinere


VIDEO Podul peste Dunăre de la Brăila: Infiltrații de apă apărute în blocurile de ancoraj al cablurilor / CNAIR a solicitat o expertiză și o intervenție de urgență: „Nu afectează structura podului”







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















39104 vizualizari

  • +15 (45 voturi)    
    Bravo Drula... (Luni, 2 august 2021, 18:34)

    AdevaratulProfet [utilizator]

    ...cand va fi gata, musai sa mergi la deschidere...Vor muri cu totii de ciudata, in special AUR si PSD!!!
    • +4 (28 voturi)    
      Ironie (Luni, 2 august 2021, 20:24)

      Crop [utilizator] i-a raspuns lui AdevaratulProfet

      PSD a dat contractul in vremea lui Tudose.

      Mai lipseste drumul de conexiune dar e okey. Drula rupe
      • -1 (5 voturi)    
        dacă (Marţi, 3 august 2021, 7:49)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Crop

        mai cânta cucul și acuma la transporturi, vedeam în continuare doar fundațiile, cu toată impliocarea politică a grobianului 2doze.
      • +5 (7 voturi)    
        prostii (Marţi, 3 august 2021, 11:21)

        igorashu [utilizator] i-a raspuns lui Crop

        Tocmai ca Drula a rezolvat problema drumului de conexiune de care Tudose uitase (intre doua doze).

        PSD a dat multe contracte, dar n-au terminat niciunul:
        - A3 Brasov-Oradea (Nascase - Bechtel)
        - A10 Sebes-Turda (Ponta PM 4 ani)
        - A3 Comarnic-Brasov (Ponta PM 4 ani)

        Ah da, pe ultimul nici macar nu l-au semnat, desi era unul pregatit sa se mute cu cortul pe traseu.
        Intre timp s-a mutat tot intr-o zona racoroasa...

        PSD vrea, dar nu poate. Are o problema de potenta, presupun...
        • 0 (2 voturi)    
          Chiar prostii: (Marţi, 3 august 2021, 16:49)

          atc [utilizator] i-a raspuns lui igorashu

          "PSD vrea, dar nu poate.Are o problema de potenta, presupun..." Ei ca ei, da' tu, ce problema ai sa citesti / intelegi niste cifre oficiale? De ex.,loturi de autostrazi finalizate ( km.) :
          TOTAL (2004 – 2020=17 ani): 811 km., adica 47,7 km/an-, din care, in guvernarile:
          - PSD- 607,2 / 8 ani: 75,8 km./an
          - PNL- 181,7 / 8 ani: 22,7 km./an
          - Ciolos- 22,1/ 1 an
          Ce zici, unde e impotenta?
          • 0 (0 voturi)    
            @chiar prostii (Marţi, 17 august 2021, 11:01)

            KataC [utilizator] i-a raspuns lui atc

            Ce vorbesti?! Informatiile astea le ai direct de la sediu psd probabil…
            2004-97km datorati psd ca din 2000-04 au fost ei la guv,
            2007 - 50,2 pd-pnl,
            2009 - 41,47 pd-pnl
            2010 - 27,8 pnl,
            2011 - 69,12 pnl,
            2012 - 126,3 in proportie de peste 90% li se datoreaza partidelor de dr. ca doar nu le-au facut cu bagheta magica psd-ul in anil in care au ajuns la guvernare…
            2013 - 75-80% dreapta si finalizarea psd,
            De aici se vede “patriotismul” psd-ului (strainii ne vor raul, noi suntem fii de daci…)
            2014 - 49,05,
            2015 - 40,74,
            2017 - 15…
            Info de pe zf sursa cnair.
            • 0 (0 voturi)    
              Hai cu dezinformarile! (Marţi, 17 august 2021, 15:30)

              atc [utilizator] i-a raspuns lui KataC

              1. Datele se gasesc pe site-ul prietenilor lui Drula din Infrastructura.ro:
              .- 110 km – Ceausescu (1971- 1972)/ 2 ani
              ---------------------------
              - 151,5 km. -Nastase/ ( 2004)/ 1an
              - 0 km. – Tariceanu (2005 -2008)/ 4ani
              - 121,1 km. - Boc/( 2009 – 2011)/ 3 ani
              - 339,2 km. - Ponta/(2012 -2015) /4 ani
              - 22,1 km. - Ciolos/(2016)/ 1 an
              - 116,5 km. - PSD/(2017 – 2019)/ 3 ani
              - 60,6 km. - Orban/( 2020)/ 1 an
              TOTAL: 811km (2004 – 2020=17 ani) – adica 47,7 km/an-, din care:
              - PSD-607,2 / 8 ani: 75,8 km./an
              - PNL-181,7 / 8 ani: 22,7 km./an
              - Ciolos-22,1/ 1 an
              Asta, daca stii sa citesti si nu amesteci inaugurarile cu perioadele de executie.
              2. Daca cunosti vre-o bucata de a.s inceputa/finalizata in aceeasi perioada de guvernare, numeste-o! Iti trece prin cap ca, cei cca. 60 km. inaugurati de PNL in 2020 faceau parte din cei cca. 400 km. lasati in lucru de guv. Dancila ( sau, vorba ta, le-au facut cu bagheta magica!)? Sau ca cei aflati acum in diverse stadii de finalizare sunt tot din aia?
              3. Nu-i prea mult, totusi, sa-ti trebuiasca 2 saptamani sa scoti asemenea panseuri? Totusi, oamenii s-au mai lamurit pe-aici cum e cu asa-zisa "dreapta" la volan ( adica de pe-o parte pe alta a soselei)!
    • -4 (14 voturi)    
      Degeaba daca nu raspunde la telefon (Luni, 2 august 2021, 22:49)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui AdevaratulProfet

      Drula asta ar fi baiat bun.. dar nu-i merge bine telefonul ;)
  • -33 (63 voturi)    
    Numitul Drulă vorbește de stadiul fizic! (Luni, 2 august 2021, 18:56)

    Rescator [utilizator]

    Până la stadiul metafizic vor mai trece vreo 5 ani.
    Omul s-a capsat pe laude și PR mincinoase.
    • +21 (45 voturi)    
      Da ma, sunt "fuotoshopate", nu-s fizice... (Luni, 2 august 2021, 19:43)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui Rescator

      Cine a mai pomenit sa inaugurezi ceva terminat in Romania? Nu frate, trebuie 0 munca 3 ani, iar in ultimul an tras tare ca sa faci 5%, inaugurezi aia doar, apoi te lauzi cate ai facut si ca ai fi facut mai multe dar nu esti lasat. Si ca ai avut un madnat exceptional si trebuie sa fii pus iar.

      Aici ai dreptate, Drula nu joaca conform regulilor din ultimii 30 de ani. De cand a venit a deblocat toate proiectele mari si in loc sa inaugureze cate 5% ca altii, el pozeaza statusul periodic. El chiar impune sa se finalizeze proiectele, nu doar promite ca face fara sa faca...

      Ceea ce tu numesti "PR mincinos", care apropo, este ce mai exact? El chiar arata progresul proiectelor. Altii promiteau si nu faceau. Pe hartie Romania are peste 10000 de "autostrade", drumuri nationale si expres, posibil mult peste China, SUA si Rusia laolalta. Problema e cu practica.

      OK, hai sa-ti explic ceva ce te va soca. In momentul in care 2 firme lucreaza impreuna, una care cere ceva, a doua care presteaza servicii, prima uneori baga un avans de buna credinta, apoi a doua, imediat ce incepe, este "frumos" (ca sa nu zic altfel) sa prezinte un status periodic stakeholderilor. In cazul de fata companiei A. De ce? Sunt banii ei si trebuie sa stie stadiul, daca sunt blocaje si cum arata, ca in caz de ceva sa se poata lua masuri (fie sa deblcoheze ceva, sa rezolve sau sa anuleze din X motive). E un fel simplu prin care si compania A si B se acopera si se asigura una pe alta ca fac treaba cum s-a stabilit.

      Cam asta face el. Acum, ca tu esti obisnuit cu promisiuni de 30 de ani si acuzatii ca nu e cutarescu lasat sa faca nimic, e partea a doua.

      Cate proeicte a deblocat? Cate sunt in curs de jumatate de an de cand e MT? Comparam cu restul ce au stat 30 de ani? Mi-e ca nu e cazul.

      Poti sa urasti USR, poti detesta PLUS, poti iubi orice alt partid. Dar hai sa dam Cezarului ce-i al Cezarului: Drula e printre putinii (daca nu singurul) care chiar a facut treaba. Ah, ca are si el defectele lui? Are. Si?
      • -3 (7 voturi)    
        autostrazi (Marţi, 3 august 2021, 9:28)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        1."Pe hartie Romania are peste 10000 de "autostrade", drumuri nationale si expres, posibil mult peste China, SUA si Rusia laolalta. Problema e cu practica.". Nici macar pe hartie
        ( dar e o comparatie fara rost)! China bate spre 200.000 km !!
        2. In general, cel mai la-ndemana e sa compari
        " darea in folosinta", pe loturi. In Ro., media ultimilor 17 ani ( in care doar 4 ani -guv. Tariceanu - au lipsit de la inaugurari ) este de cca. 47,7 km./an. In cele 7 luni, in dreptul lui Drula cifra e "zero"., in conditiile in care a "mostenit" cca. 400 km. in diferite stadii de executie. Sigur ca sperante mai sunt, spre 30 km. in 2021.
        3. Chestia cu deblocarile ( incluzand-intotdeauna - ras-refaceri de studii de fezabilitate- ca si multiplele Sf-uri noi ) pute de la o posta, fiind cea mai scurta cale pentru parandaraturi; iar "procedura" nefiind o noutate in Ro., s-a invatat usor.
        4. Cat despre scandalurile din CFR - pe mana oamenilor pusi pe functii de Drula, chiar nu-ti spun nimic despre competenta "Cezarului"?
        Deci, nu e vorba de ce partid iubesti / detesti, ci de cata smecherie se gaseste la "Cezarul" tau, indragostit profund de propria imagine.
    • +18 (34 voturi)    
      Invidia e trista rau (Luni, 2 august 2021, 19:44)

      MakeRoGreatAgain [utilizator] i-a raspuns lui Rescator

      Ce trist trebuie sa fii sa ai ciuda pe faptul ca avem o realizare in infrastructura importanta care saleaza atat de multe de ore din viata oamenilor
    • +17 (39 voturi)    
      uau (Luni, 2 august 2021, 19:48)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Rescator

      rar mi-a fost dat sa vad atatea cuvinte folosite fara sens.
      sunt curios ce-nseamna "stadiul metafizic" cand vorbim despre un pod. sau cum ai vizualizat "s-a capsat pe laude" :)))
      Numitul Drula face si se vede iar voi nu mai aveti cum combate. D-aia ajungeti sa debitati doua randuri zapacite ca cele de mai sus.
      pe vremuri stiu ca primeati textul pe mail. nu mai sunt bani? sau a venit democratia si la voi si aveti voie sa spuneti ce (nu) ganditi?
      zau ca m-ai amuzat teribil... :)))
    • +15 (19 voturi)    
      Rescator (Luni, 2 august 2021, 20:16)

      NIhilo nihil [utilizator] i-a raspuns lui Rescator

      Te oftici?
  • -15 (47 voturi)    
    Sa ne laudam cu realizarile psd! (Luni, 2 august 2021, 19:48)

    holinessdani [utilizator]

    Cam asta ar trebui sa fie noul slogan a usr-istilor.
    • +5 (19 voturi)    
      a??? (Luni, 2 august 2021, 21:00)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui holinessdani

      poate ne luminezi si pe noi care-i realizarea psd-ului???
      trebuie sa fie interesanta explicatia :)))
      • +2 (14 voturi)    
        Uite una: (Luni, 2 august 2021, 22:34)

        alibaba_zeul_meu [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        https://www.info-sud-est.ro/inaugurarea-bursei-de-peste-din-tulcea-butaforie-cu-premierul-dancila-directorul-bursei-a-fost-ca-o-repetitie-ca-sa-nu-se-piarda-finantarea-europeana-inca-nu-functioneaza/
    • +1 (5 voturi)    
      Nu poti sa te lauzi cu nimic... (Marţi, 3 august 2021, 11:22)

      igorashu [utilizator] i-a raspuns lui holinessdani

      Asta e realitatea. PSD n-a facut nimic.
  • -14 (40 voturi)    
    >>>>> (Luni, 2 august 2021, 20:10)

    chhe [utilizator]

    Ministrul Drona in campanie de PR ))))) Ieftin de tot!
    • +1 (5 voturi)    
      las că (Marţi, 3 august 2021, 7:53)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui chhe

      era mai mișto când dragnea și ponta erau plimbați de jandarmi, în bărcuță și apă până la glezne, nu-i așa ”fă doino”?
  • -5 (33 voturi)    
    Drula, urmatorul preSRIdinte al tarii! (Luni, 2 august 2021, 20:10)

    MTG [utilizator]

    Drula, urmatorul preSRIdinte al tarii! PS in timpul executiei unui asemenea proiect se cam plimba 10 ministri ai transportului pe acolo, mai incet cu cincinalul in 3 ani.
  • -6 (38 voturi)    
    Pentru toti postacii de mai sus (Luni, 2 august 2021, 20:22)

    Crop [utilizator]

    Contractul ptr pod a fost semnat si dat in executie de 2doze ( Mihai Tudose).

    Pesedist get beget.

    Iar restu' de contracte tot de pesede sau chiar de Bode de la PNL pentru alte proiecte.

    Drula ca sa-si arate competenta, sa faca drumul ala de la pod.
    Nu e de ajuns doar sa continui ci sa si faci.

    Prea multa propaganda.
    • +7 (21 voturi)    
      A semnat. Si apoi?.. (Luni, 2 august 2021, 23:06)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Crop

      Oricine poate pune o semnatura pe hartie.

      Daca ramaneam cu PSD, mai treceau 10 ani si 2 mld de euro pana se inchide proiectul ca s-a pierdut contractul.
      • -3 (7 voturi)    
        A semnat si constructia a inceput (Marţi, 3 august 2021, 6:52)

        Crop [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Pe vremea Pesedeului. Sigur ca ai dreptate ca ar fi fost intarziat si spagarit la maxim dar Drula nu are de ce sa se laude inca.

        Daca e competent, atunci sa miste drumul de conexiune, care daca nu ma insel trebuia sa fie expres pana la Tulcea. Pana una alta podul ala o sa duca spre nicaieri.
        • +5 (5 voturi)    
          mai exact.. (Marţi, 3 august 2021, 10:39)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Crop

          Au semnat in ianuarie si au emis autorizatia de construire in decembrie. qed.
  • 0 (34 voturi)    
    Entuziasmul ăsta eu nu-l înțeleg (Luni, 2 august 2021, 20:38)

    ploiesteanu [utilizator]

    vine japonezul cu proiectul, îți ia oamenii la muncă că tu românule nu ești în stare, prost cum ești, decât cu cârca și hei rup, apoi stai să te uiți, vai ce frumos pod! Se zvârcolește Anghel Saligny, Elie Radu și Buzdugan în morminte.
    • +1 (1 vot)    
      Asta e prea complicata pt. tine, ploiestene (Marţi, 3 august 2021, 15:01)

      bardiCristi [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

      Problema cu forta de munca nu e ca "nu esti in stare"... romanii "in stare" sunt deja pe santiere, in Anglia, Germania, Spania, Italia etc. Ca aici sa faca ce? Sa stea pe un salar amarat in comparatie cu ceea ce castiga in occident? Iar cei ce raman pur si simplu nu au competentele necesare sa lucreze la asa ceva. Nu ai cum sa ai o tara de experti in munca de santier, cum n-are nimeni. Vrei sa patesti si cu podul asta cum a fost cu cel de pe A10 Sebes Turda cand prostii au facut praf grinzile la montare? Nu. Las' ca-i bine si cu ai lor, numai sa stie ce fac.
  • -4 (18 voturi)    
    lol (Luni, 2 august 2021, 20:55)

    Adrian_1234 [utilizator]

    se apropie de 50% de cand s-a inceput.
    Intrebarile sunt insa:
    1. Cand se ajunge la 50%
    2. Cand se termina
    si mai ales
    3. Va exista atunci si un drum pe care sa mearga masinile pana la pod sau il tinem doar de expozitie si pana acolo mergem cu calul pe camp ?
  • -2 (28 voturi)    
    Dar MARETIA lui Drulă in ce constă? (Luni, 2 august 2021, 22:16)

    Taras_Bulba [utilizator]

    Că pocneste din bici pe linga boi? Sau altii pocnesc din bici pe linga el?

    El, concret, in acest proiect, ce contributie HOTARITOARE a avut?

    Ceva despre care sa putem spune: "Uite dom'ne, daca nu făcea Drula chestia aia se alegea praful de tot proiectul"
    • +6 (18 voturi)    
      Drula comunica (Luni, 2 august 2021, 22:38)

      middle_brick [utilizator] i-a raspuns lui Taras_Bulba

      El e cu facebook-ul, ne informează pe noi ce și cum, insa doar pe proiectele ce merg binișor, nimic de Chețani, nimic de Marginea, nimic de Pitești Sibiu loturile grele... astea mai dupa 2025 asa...ca poate vin iar ciumatii roșiatici la putere.
      • +1 (3 voturi)    
        Nimic de valea prahovei.... (Marţi, 3 august 2021, 6:54)

        Crop [utilizator] i-a raspuns lui middle_brick

        Alea ie grele
  • -5 (11 voturi)    
    Hai sa il facem parcare (Luni, 2 august 2021, 23:45)

    autan [utilizator]

    Ca pe ala de la Ciurel.
  • -6 (10 voturi)    
    de banii aia ai muta pe unii dincolo; (Marţi, 3 august 2021, 0:22)

    richter [utilizator]

    sau pe altii dincoace...sau poate ca al fac ca nu aveau pe unde sa se mute..
    • +1 (5 voturi)    
      de banii aia (Marţi, 3 august 2021, 5:20)

      ras-putin [utilizator] i-a raspuns lui richter

      poti sa te muti in rusia. dar stai, esti deja acolo.
      • +1 (3 voturi)    
        e umor negru, vad ca nu pricepi; (Marţi, 3 august 2021, 10:08)

        richter [utilizator] i-a raspuns lui ras-putin

        tot o arzi cu Rusia, cred ca din juma' de banii aia se facea un pod trainic, nu neaparat pe "sarme' si mai ramaneau de'un orasel ( cu acces navigatie ,binenteles) sau multi km de autostrada- gata, sa nu fi critic cumva ca esti rus; ai fost in SUA, ai rude acolo, ai luptat in vre-un fel impotriva comunistilor, ai vreo condamnare pt. asta ? apoi mai vb-
        mie personal ami place tare podul asta, era f necesar dar ca optiune pret/solutie constructiva cred ca se mai putea discuta, ast-i rostu celor scrise de mine, da'....na
  • +1 (1 vot)    
    ar fi interesant de facut o comparatie (Marţi, 3 august 2021, 3:37)

    Coco Whistle [utilizator]

    romania nu prea e interesata in a face tuneluri dar peste tot in lume se intilnesc.
    • +1 (3 voturi)    
      O comparatie (Marţi, 3 august 2021, 10:50)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      Constructia Podului Carol I (Anghel Saligny) de la Cernavoda a inceput in 1890 si a durat 5 (cinci) ani. Intregul complex de poduri C.F. avea peste 4 km. tot pe Dunare, dar peste balta cu doua brate, mult mai lata. Drula a fost absent la inaugurare.
  • +2 (2 voturi)    
    La mai mare! (Marţi, 3 august 2021, 5:05)

    gigilu [utilizator]

    Noroc cu NATO. Ce inseamna, domne sa fie americanii stationati in Romania! Se face si autostrada de la Constanta la Braila, cumva?
    • +1 (1 vot)    
      americanii (Marţi, 3 august 2021, 16:56)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui gigilu

      Nu chiar! Doar pana la Gdansk, si ne-o fac
      americanii; ei singuri (?!?!!)- G4Media / 10.10.2020
  • 0 (0 voturi)    
    Un membru al Grupului (Marţi, 3 august 2021, 8:45)

    ploiesteanu [utilizator]

    IHI, IHI Infrastructure Systems Co., Ltd. (IIS, Locație: Sakai City, Prefectura Osaka; Președinte: Akira Inoue), într-o asociere cu compania italiană de construcții Astaldi, a primit o comandă pentru construcția podului suspendat de la Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere din România și a semnat un contract de construcție. Această comandă a presupus proiectarea și construirea unui pod suspendat (1.974,30 m lungime totală, 1.120 m deschidere principală, patru benzi) care leagă Braila, un oraș important din estul României, cu malul opus al Dunării, inclusiv poduri de apropiere (aproximativ 110 m la fiecare capăt) și un drum de legătură, cu o lungime totală de aproximativ 23 km. Acest proiect este prima comandă pe care Grupul IHI a primit-o din această țară. Credem că acest ordin a fost câștigat datorită respectului deosebit pentru realizările anterioare ale companiei în construcția de poduri mari de peste mări și cunoștințelor pe care le-a cultivat de-a lungul mai multor ani. Când va fi finalizat, podul suspendat va fi cel mai lung din România, cu al treilea cel mai lung spațiu central din UE. De la aderarea la UE, România, țara cu cea mai mare suprafață terestră din sud-estul Europei, a acordat o prioritate maximă dezvoltării infrastructurii rutiere în interiorul țării. Acest proiect actual este poziționat ca un proiect strategic pentru dezvoltarea infrastructurii naționale și a utilizat bugetul politicii regionale al UE (fondul structural al UE). Japonia a început cooperarea economică cu România în anii 1990 prin cooperare tehnică și ajutoare culturale și a cooperat cu dezvoltarea portului și a drumurilor, precum și cu construcția de căi ferate. Și în acest proiect, capacitatea tehnică avansată a Japoniei este de așteptat să consolideze relația economică de peste mări, între ambele țări. pentru a trece pe malul opus al Dunării în Orașul Braila e necesară parcurgerea unor șosele de ocolire de aproximativ 100 Km sau trecerea cu vaporul.
    • +1 (3 voturi)    
      interesant (Marţi, 3 august 2021, 10:54)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

      "... a primit o comandă pentru construcția podului suspendat de la Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere din România și a semnat un contract de construcție."
      Spune-ne si cand?
      • +2 (2 voturi)    
        S-a semnat contractul (Marţi, 3 august 2021, 14:23)

        ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui atc

        de construcție pe 15 ianuarie 2018. Licitația a fost câștigată pe 19 octombrie 2017 la o valoare de 1,995 miliarde de lei fără TVA.
  • +1 (1 vot)    
    (continuare) Întrucât drumul de legătură (Marţi, 3 august 2021, 9:03)

    ploiesteanu [utilizator]

    care face parte din acest proiect duce la o autostradă existentă, construcția podului contribuie la eficientizarea distribuției mărfurilor între Portul Constanța, cel mai mare port din țară, și regiunea de est a României, ceea ce duce la revitalizarea economică în UE. IIS are o bogată experiență în construirea de poduri mari. Pe lângă câștigarea unei comenzi pentru podul rutier peste Golful Mumbai din India, compania a construit Podul Nhat Tan (Podul Prieteniei Vietnam-Japonia) din Vietnam și Podul de Trecere a Golful Izmit (Podul Osman Gazi) ) în Turcia. Pentru a contribui la dezvoltarea altor țări prin dezvoltarea infrastructurii sociale, vom continua să promovăm construirea de poduri de peste mări.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by