Autostrada Moldovei A7: Depunerea ofertelor la licitația pentru tronsonul Ploiești - Buzău, amânată mai bine de o lună din cauza numărului mari de clarificări

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Miercuri, 25 august 2021, 20:03 Monitorizari | Proiecte Infrastructura >> Articole


Autostrada Moldovei - A7
Foto: Hotnews
Data limită pentru depunerea ofertelor pentru licitația de execuție a celor circa 63 de kilometri de autostradă de la Ploiești (Dumbrava) la Buzău, parte din Autostrada Moldovei A7, a fost amânată până pe 16 septembrie, după ce anterior data inițială de 4 august mai fusese schimbată. CNAIR justifică amânarea prin numărul mare de solicitări de clarificare depuse de constructorii interesați.

„Având în vedere numărul mare de clarificări solicitate de către operatorii economici interesați de construcția tronsonului de autostradă Ploiești – Buzău, parte integrantă a A7, și pentru a asigura o participare cât mai largă a ofertanților, CNAIR a decis prelungirea termenului de depunere a ofertelor până la data de 16.09.2021”, transmite CNAIR.

„CNAIR consideră că, în aceste condiții, realizarea obiectivului de investiții de tip fidic roșu (execuție lucrări) va beneficia de o documentație de atribuire optimă, astfel încât execuția lucrărilor să poată fi finalizată în termenii contractuali”, mai notează Compania de Autostrăzi.

Termenul inițial pentru depunerea ofertelor a fost 4 august, dar a fost modificat ulterior. Licitația pentru execuția tronsonului A7 Ploiești (Dumbrava) - Buzău a fost lansată pe 1 iunie.
Licitația este de tipul FIDIC Roșu, în care proiectul tehnic deja a fost realizat, iar la licitație este scoase direct execuția.

Tronsonul Ploiești - Buzău este împărțită în trei loturi distincte - lotul 1 Dumbrava - Mizil (km 0+000 - km 21+000), lotul 2 Mizil - Pietroasele (km 21+000 - km 49+350) şi lotul 3 Pietroasele - municipiul Buzău (km 49+350 - km 63+250), Valoarea estimată este între 4,290 miliarde de lei şi 5,062 miliarde de lei, fără TVA.

Costul lucrărilor pentru lotul 1 este estimat între 1,655 miliarde de lei şi 1,952 miliarde de lei, fără TVA, pentru lotul 2 la 1,475 miliarde de lei şi 1,741 miliarde de lei, fără TVA, iar pentru lotul 3 valoarea este cuprinsă între 1,160 miliarde de lei şi 1,369 miliarde de lei, fără TVA.
Duratele contractelor pentru fiecare lot în parte este de 80 luni şi cuprinde: 20 luni perioada de execuţie a lucrărilor şi 60 de luni perioada de garanţie a lucrărilor.

"Durata contractelor de lucrări poate varia în funcţie de perioada de garanţie a lucrărilor ofertată de operatorii economici desemnaţi câştigători", precizează Compania de Drumuri.

Click pe poză pt mărire



Autostrada A7 - „Coloana Vertebrală” a Moldovei, salvarea față de criminalul drum E85




Foto: Traseul autostrăzii A7. Traseul pentru Pașcani - Suceava - Siret este orientativ* / Vezi aici traseul A7 de la Ploiești la Pașcani / Vezi aici traseul studiat de la Pașcani la Siret


Autostrada Moldovei A7 este cel mai avansat dintre marile proiecte de infrastructură rutieră pentru regiunea Moldovei.

Aproape 440 de kilometri de autostradă în Moldova de la Nord la Sud - „Coloana vertebrală” a Moldovei - și care va prelua traficul pe ruta unde se înregistrează cele mai mari valori ale traficului din regiune și care în prezent se desfășoară pe DN2/E85, un drum național cu câte o bandă pe sens și un acostament puțin mai lat folosit adesea neregulamentar de către șoferi drept încă o bandă de circulație.

Odată finalizat, A7 va prelua mare parte din traficul de pe actualul DN2/E85, un drum care, din punct de vedere al accidentelor, este cel mai periculos drum național din România.



CITEȘTE ȘI:







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















17695 vizualizari

  • -4 (6 voturi)    
    De bine ce a fost facut proiectul.. (Miercuri, 25 august 2021, 20:45)

    floriniulian [utilizator]

    Avem atatea solicitari de clarificari....

    Incompetenta crasa a celor din CNAIR va duce la pierderea banilor din PNRR in mod SIGUR.

    O sa VEDETI.
  • -3 (5 voturi)    
    La anu si la multi ani cu A7! (Miercuri, 25 august 2021, 21:06)

    DomnuTrandafir [utilizator]

    Cum v-am mai spus:
    - proiect zero barat.
    - PNRR zero fnanare.
    O sa iasa Baiatul cu Tava de la Cotroceni sa ne serveasca o gogoasa!
    • +5 (7 voturi)    
      spera pesedistul din tine :))) (Miercuri, 25 august 2021, 21:55)

      gio13 [utilizator] i-a raspuns lui DomnuTrandafir

      O sa te dezamagesc dar nu regret vremurile lui Razvan Cuc :)). A7 se face, PNRR se face, ca sa moara poporul pesedist de ciuda :)). Pe urma, n-ai viziune, prin 2025 veniti voi la guvernare si taiati panglici, ziceti ca le-ati facut voi, ca PNRR era al vostru, ca proiectarea era a voastra etc :))
      • -1 (3 voturi)    
        Esti consecvent (Joi, 26 august 2021, 9:24)

        DomnuTrandafir [utilizator] i-a raspuns lui gio13

        Dar A7 nu se face pana in 2030.
        Cu alde Catu & co.
        Nici cu Ciolanu nu era altfel.
        Nu aveti cu cine.
        Se plimba incompetetii din Guvern la Bruxelles cu PNRR-ul in traista.
        Desene pe asfalt nu proiecte!
  • +1 (1 vot)    
    Atenție la 2 aspecte: (Luni, 30 august 2021, 14:34)

    nick24 [utilizator]

    1) după ce va fi gata, autostrada NU VA OCOLI BUZĂUL!
    Va trebui ieșit pe centura existentă înainte de Buzău, pt că acolo unde se termină acest tronson, nu există centură. Ar fi centura sud și est, care va fi autostrada în continuare spre Focșani
    2) sper să fie toate tronsoanele gata deodată, altfel iar e autostradă muzeu.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by