Fact-Check cu ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu despre Autostrada Ploiești - Brașov. Trei erori în doar câteva fraze

de Victor Cozmei     HotNews.ro


Autostrada A3 Comarnic - Brasov (Rasnov)
Foto: Hotnews
Ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu a făcut o serie de erori când, duminică seara la Digi24, a vorbit despre autostrada A3 Ploiești - Brașov. Grindeanu a vorbit eronat de un termen exagerat pentru proiectarea autostrăzii și a dat vina pe „greaua moștenire”, încurcând data când a fost scoasă la licitație revizuirea documentațiilor cu data când s-a semnat contractul propriu-zis.

Sorin Grindeanu, la Digi24, despre Autostrada A3 Ploiești - Brașov:
  • „În acest moment - ca să știm cum stăm și de unde am preluat gestiunea Ministerului Transporturilor pe acest proiect, deci înseamnă dezvoltarea autostrăzii Ploiești-Brașov - undeva la începutul anului a fost scos la licitație - era altcineva ministru la începutul anului 2021. A fost scos caietul de sarcini pentru studiul de fezabilitate și proiectare pe Ploiești-Brașov.
  • Moderator: Dar nu exista deja un un Studiu de Fezabilitate?
  • Grindeanu: Nu. Fostul ministru al Transporturilor a scos la licitație. Acea licitație s-a încheiat, caietul de sarcini sunând așa: pentru studiul de fezabilitate - 30 de luni, pentru proiectare - 42 de luni. Ați auzit bine. Asta este situația pe care am preluat-o acum. Înainte de a veni eu a fost desemnat câștigătorul acestei licitații în forma despre care v-am spus. Sigur că îmi doresc să am discuții cu el și să găsesc înțelegerea la acest câștigător pentru a scurta termenele. Cu asta mă lupt în acest moment.”

Fact-Check #1: Când a fost de fapt lansată licitația pentru revizuirea documentației autostrăzii Ploiești - Brașov?


„(...) undeva la începutul anului a fost scos la licitație - era altcineva ministru la începutul anului 2021.”

Licitația pentru revizuirea Studiului de Fezabilitate și realizarea Proiectului Tehnic pentru autostrada Ploiești - Brașov NU a fost lansată la începutul lui 2021 și nu „fostul ministru” (n.r. Cătălin Drulă) a lansat procedura.

Licitația a fost lansată în septembrie 2020, în timpul mandatului lui Lucian Bode la Transporturi. Contractul propriu-zis s-a semnat în februarie 2021, când abia atunci la Transporturi era Cătălin Drulă.


Fact-Check #2: A existat sau nu un Studiu de Fezabilitate până la actualul contract de „revizuire”?


„Moderator: Nu a existat deja un Studiu de Fezabilitate? / Grindeanu: Nu.”

De fapt actualul contract semnat este unul pentru „Completare / Revizuire Studiu de Fezabilitate”, ceea ce înseamnă că există un SF realizat anterior.

Vorbim de o documentație la nivel de SF încă din 2006, rămasă practic expirată timp de aproape 15 ani și nerevizuită cât timp la Transporturi s-au tot perindat numeroși miniștri. Document suport: Avizul CTE al CNADNR din 2006 pentru reactualizarea SF-ului pe autostrada București-Ploiești-Brașov. (.pdf, 900KB), document parte din din documentația tehnică scoasă la licitație în 2020.

Fact-Check #3: Cât va dura de fapt proiectarea autostrăzii Ploiești - Brașov?


Afirmația lui Grindeanu: „(...) caietul de sarcini sunând așa: pentru studiul de fezabilitate - 30 de luni, pentru proiectare - 42 de luni. Ați auzit bine.”

În realitate, conform caietului de sarcini scos la licitație și conform contractului semnat în urmă cu un an, termenele sunt următoarele:

- 30 de luni pentru realizarea Studiului de Fezabilitate.
- 6 luni pentru Proiectul pentru Autorizarea Executării Lucrărilor de Construire (PAC)
- 6 luni pentru Proiectul Tehnic de execuție
(n.r. practic, după aceste 42 de luni în total poate fi scoasă la licitație direct execuția lucrărilor)

Contractul de consultanță mai prevede și:

- 4 luni - asistență tehnică pe perioada licitației pentru execuție și pentru depunerea si aprobarea aplicatiei de finantare.
- 61 de luni asistență tehnică pe perioada execuției lucrărilor

----

Proiectarea autostrăzii A3 Ploiești - Comarnic - Brașov - 10 milioane de lei și un termen de 3,5 ani


CNAIR a semnat în luna februarie cu SC CONSITRANS S.R.L. contractul de circa 16,5 milioane de lei pentru „Completare/Revizuire Studiu de Fezabilitate, elaborare Proiect Tehnic, pentru “Autostrada București – Brașov, tronson Ploiești – Brașov””.

Conform licitației din SEAP, contractul are un termen de 30 de luni pentru revizuirea și completarea vechiului SF, iar apoi alte 12 luni pentru proiectul tehnic și proiectul lucrărilor de realizat. Restul contractului reprezintă 4 luni asistență tehnică pe perioada licitației și apoi 61 de luni pe toată perioada de execuție a lucrărilor.

Revizuirea Studiului de Fezabilitate (realizat ultima oară în 2006) presupune practic reluarea de la zero a multor etape, iar proiectul și traseul autostrăzii vor suferi modificări majore față de variantele originale. Un exemplu ar fi zona stațiunilor Bușteni și Sinaia unde noile documentații vor trebui să prevadă mai multe tuneluri care să ocolească localitățile.

SF ar urma să cuprindă o analiză multicriterială a variantelor de traseu, un studiu de trafic pentru o perioadă de perspectivă de 30 de ani, investigații de teren (geotehnice, hidrologice, topografice, arheologice etc), o evaluare a impactului asupra mediului, o analiză cost-beneficiu și realizarea unui model financiar al proiectului.

Caietul de Sarcini arată că de la București la Brașov autostrada A3 a fost sectorizată astfel:

- Sector IA Bucuresti - Moara Vlasiei (km 0+000 - km 19+500); Sector IB Moara Vlasiei - Ploiesti (km 19+500 - km 62+000);
- Sector 2 - Ploiesti - Comarnic (km 62+000 - km 110+600);
- Sector 3 - Comarnic - Predeal (km 110+600 - km 146+800);
- Sector 4 - Predeal - Cristian + Racordarea autostrăzii la reteaua de drumuri existente (km 146+800 - km 168+600);
- Sector 5 - Cristian - Codlea km 168+600 - km 173+300;

Conform caietului de sarcini, „viteza de proiectare pentru autostradă va fi de 120 km/h, iar platforma va fi de 26,00 m lățime, iar pe sectoarele pe care condițiile de relief permit, se vor adopta elemente geometrice corespunzătoare vitezei de proiectare de 140 km/h”.

CITEȘTE ȘI:









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















41199 vizualizari

  • +80 (102 voturi)    
    Grindeanu (Luni, 3 ianuarie 2022, 11:21)

    levierul [utilizator]

    nu exista om mai panarama decat asta
    • +46 (54 voturi)    
      Avem noroc numai de panarame (Luni, 3 ianuarie 2022, 11:32)

      axxa [utilizator] i-a raspuns lui levierul

      Unul mai de doamne-ajuta nu rezaista. Panaramele se sustin reciproc, dar nici noi nu le prea deranjam.
      • +17 (23 voturi)    
        Un politician caruia ii ploua in gura (Luni, 3 ianuarie 2022, 12:56)

        / [utilizator] i-a raspuns lui axxa

        in fruntea unei tari careia ii ploua in gura.
        • +7 (7 voturi)    
          Pe de alta parte si 30 de luni pentru (Luni, 3 ianuarie 2022, 22:35)

          cartofil [utilizator] i-a raspuns lui /

          completarea unui studiu de fezabilitate care exista deja, este enorm. Care o fi fost motivul acestei lungiri ???
      • +6 (8 voturi)    
        Nu cred ca "noroc" este termenul potrivit! (Marţi, 4 ianuarie 2022, 9:20)

        Votant Ilici [utilizator] i-a raspuns lui axxa

        Nu norocul trebuie blamat aici, ci algerile noastre!

        L-am votat pe Daddy, care l-a numit pe Grindeanu premier.
        Apoi am votat liberalii, am votat USR-ul, dar la putere a revenit tot pedesereul, l-au pus pe Grindeanu Ministru.

        De vina nu este nici Norocul, nici bubulii sau reptilienii, ci numai si numai alegerara noastra!
        • 0 (4 voturi)    
          Mihai Dumitru(jurnalist): (Marţi, 4 ianuarie 2022, 15:18)

          Altiro [utilizator] i-a raspuns lui Votant Ilici

          "Schimbul de replici pe Facebook între Drulă şi Grindeanu, cu invective şi atacuri la persoană în afara subiectului, aduce foarte mult cu o ceartă ca la uşa cortului şi rămâne la latitudinea fiecărui cititor să stabilească de partea cui este dreptatea. Întrebarea care se impune este dacă Drulă ştia de termene, de ce le aflăm de la Grindeanu? Nu este vorba despre a te plânge de „greaua moştenire” pe care o lasă predecesorul, cum face Grindeanu, ci de a prezenta public situaţia ministerului la început de mandat. Un subiect de reflecţie pentru USR cât stă în opoziţie, pentru că intrarea la guvernare este o perspectivă destul de îndepărtă, la cum arată sondajele de opinie."
    • +46 (62 voturi)    
      un habarnist (Luni, 3 ianuarie 2022, 11:39)

      mos ion roata [utilizator] i-a raspuns lui levierul

      abonat la salarii mari
    • +21 (41 voturi)    
      Hai te rog, nu... (Luni, 3 ianuarie 2022, 11:42)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui levierul

      Nu ma provoca. E usor sa scoti o lista interminabila a USListilor. Si sincer chiar si super UDMRistul care a declarat razboi ursilor preluand modelul cormoranilor de la fostul ministru iDeea merita un loc pe lista.

      Bine, spunand asta, nu exclud aceasta capodopera a lasitatii si parvenismului. Marele Grindina care s-a "impotrivit" deschis in fata lui Dragnea cu OUG13 bagand OUG14 in fata, care apoi a fost dat jos prin motiune, aratandu-si nemultumirea, pana a primit post caldul la ANCOM si a tacut ca un catelus.

      La capitolul "lipsa coloanei vertebrale" o putem baga si pe Ekateryna Abramburovicy care, dupa ce a semnat scrisoare de retragere a sprijinului pentru Dragnea a raspuns la o intrebare pusa de jurnalisti: daca Dragnea ii ofera post de ministru al Educatiei, accepta? Iar ea a spus nu. Peste 2-3 zile i-a oferit post si ea l-a acceptat fara ezitare. Apoi explica ce eroina e ca nu putea lasa copiii fara ministru al Educatiei, nu voia, dar s-a sacrificat pt copii.

      In plus putem arunca asa cateva nume gen Pop, Roman, Rares Bogdan, Budai, Bode, Vela, Turcan, Volguta. Adica faimoasa <mars du "tranvai"> ramane in istorie mai ceva ca <za ducks came from za trucks>. Si lista asta e asa, ca "aperitiv".

      Pana la desert deja ti se face greata de ce nume au fost impinse in fata timp de 30 de ani, toti "nume si nume", mari oameni, mari caractere, unul mai competent ca altul.

      Sincer, daca nu ne limitam doar la pozitiile de executie cred ca o putem include si pe tzatza mahalagioaica Sarmea si de ce nu, maestrul maestrilor, inestimabila comoara a Romaniei protejata de UNES... scuze, BNR, mareata experta care a scos si o carte: Veo Docila.

      As putea forta nota chiar si cu Sosoaca.

      In 30 de ani tara asta a reusit sa ne arate ca se poate din mai rau in mai rau, din incompetenta datorata slugilor care executa ordine orbeste pana la prostie, iar tupeul, la un nivel inimaginabil de inalt. De aroganta nici nu mai spun. Care mai de care se crede expert in luna si in stele.
      • -11 (25 voturi)    
        de ce toti postacii psd... (Luni, 3 ianuarie 2022, 12:50)

        Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        de ce toti postacii retarzi au comentarii interminabile fara logica ?

        Va place sa aberati in masa?
    • +31 (47 voturi)    
      am o carpa de sters pe jos la baie (Luni, 3 ianuarie 2022, 11:44)

      qwerasdf [utilizator] i-a raspuns lui levierul

      dar incep sa ma indoiesc de calitatile ei cand il vad pe acest individ cum retine si emana numai mizerie
    • +35 (47 voturi)    
      Dragnea l-a pus de om de paie (Luni, 3 ianuarie 2022, 12:00)

      nick24 [utilizator] i-a raspuns lui levierul

      și de paie e și acum!
    • +23 (29 voturi)    
      din pacate exista... (Luni, 3 ianuarie 2022, 12:02)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui levierul

      ai dreptate cand zici ca este panarama, dar din pacate nu este cea mai mare panarama. Exista si panarame mai mari.
    • +13 (19 voturi)    
      ba exista (Luni, 3 ianuarie 2022, 14:40)

      mbembe [utilizator] i-a raspuns lui levierul

      si e presedinte
  • +31 (37 voturi)    
    Motivul pentru care nu se poate.... (Luni, 3 ianuarie 2022, 11:31)

    gigiN [utilizator]

    .....face nimic,dar absolut nimic bun,este ca toate domeniile sunt conduse de niste politruci,nulitati analfabete in locul pe care il...conduc -dar si in
    general.Plus enormele furtisaguri generalizate in zona bugetara.
    • +28 (32 voturi)    
      Drula a putut (Luni, 3 ianuarie 2022, 14:30)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui gigiN

      Daca ramanea 4 ani, eram departe. Doar un singur exemplu : Drula a vrut sa faca un drum expres Bucuresti-Targoviste, a dat drumul la proiect. A venit Grindeanu si a aruncat totul la cos si merge pe ideea din 1990 de a extinde la 2 benzi pe sens drumul actual prin sate, o solutie care nu se mai face decat in Africa in 2022. Adica aia din satele de pe traseu vor vedea tirurile la 4-5 m de casa. Ce poti sa zici, asta e omul cu asta defilam.
      • +1 (3 voturi)    
        Chiar e adevarat? (Marţi, 4 ianuarie 2022, 11:56)

        PowerIon [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        Poate imi dai un link despre anularea proiectului Drula.
        Ma interseaza foarte mult.
        • 0 (0 voturi)    
          am googalit putin.. (Miercuri, 5 ianuarie 2022, 16:48)

          caractere_ilegale [utilizator] i-a raspuns lui PowerIon

          Am gasit articolelel despre licitatia care trebuia sa inceapa pt un drum expres construit de la zero; dupa care vezi articolelle noi despre cum va fi latit drumul la doua benzi pe sens.
          Nu exista niciun articol sa vorbeasca despre aceasta modificare, dar ea exista.
          https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-24542345-71-baldana-targvosite-largire-patru-benzi-drum-expres-bucuresti-drula.htm
          https://incomod-media.ro/2022/01/04/dambovita-are-8-proiecte-incluse-in-planul-investitional-de-transport-al-romaniei/

          in articolul doi a disparut drumul expres! pam, pam!
  • +31 (41 voturi)    
    mirare? (Luni, 3 ianuarie 2022, 11:35)

    Ilidia [utilizator]

    Ce e de mirare? Toata cariera lui este un fals...
    Absolvent de matematica s-a proclamat doctor pe seama unei lucrari a tatalui, dovedindu-se ca a comunicat un cod ISBN inexistent...
    • +2 (4 voturi)    
      d-l Grindeanu (Marţi, 4 ianuarie 2022, 4:48)

      florian3619 [utilizator] i-a raspuns lui Ilidia

      este printre habarnamistii - parlamentari celebri. Intruchipeaza perfect criteriul enuntat de Florin Roman,pentru demnitatea prezenta si mai ales trecuta! Are succesuri similare in opera/cariera stiintifica, in mare parte nepublicata si neinteleasa de muritorii de rand! Si eu care il credeanm fost, dar nu se duse ci reveni!
  • +24 (34 voturi)    
    vai de noi (Luni, 3 ianuarie 2022, 11:39)

    cetateanulmodern [utilizator]

    Asta este cand pui ministrii pafaristi! Nici nu ne dam seama cat de mult rau ne face tuturor aceasta practica.
  • +22 (30 voturi)    
    Grindeanu, mai bine ar conduce vapoare prin Sahara (Luni, 3 ianuarie 2022, 11:44)

    danduta [utilizator]

    E la fel de priceput a conduce Ministerul Transportului, ca si capitanul unui vapor prin desert!
    Un Do.bitoc mai mic, nu gasea si PSD-ul asta?!
    Un Dob.itocas, ca ramanem fara drumuri!
  • +20 (28 voturi)    
    Cei de la Digi24 l-au lasat sa minta, e vina lor (Luni, 3 ianuarie 2022, 11:47)

    Gryphus [utilizator]

    cand intrebi un invitat despre ceva se presupune ca stii si tu niste detalii despre subiect ca sa nu te minta invitatul

    dar ei l-au chemat de fapt pt certificatul verde, asta cu autostrazile a fost asa de umplutura
    • -3 (9 voturi)    
      Cum e de vina mintitul, iar nu mincinosul?! (Luni, 3 ianuarie 2022, 12:31)

      danduta [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Cum sa-ti contrazici invitatul, ministrul?!
      Inviti un MINISTRU, nu un terchea-berchea (cum s-a dovedit a fi), astepti comunicare, adevar, nu barfa la "bancuta din fata curtii" de la tara.
      Altfel, inviti o tztza de la tara, sau de la oras, ca tzatzele sunt identice.
      Dar un ministru e "tzatza"?!
    • +11 (19 voturi)    
      Digi 24 (Luni, 3 ianuarie 2022, 12:54)

      fokerul [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      detine un mare specialist in colonoscopii cu limba, dl Prelipceanu. Asa se explica aceste interviuri partinitoare.
  • +2 (28 voturi)    
    cum ba... (Luni, 3 ianuarie 2022, 11:58)

    crackporta [utilizator]

    ...16.5 mil pentru completare/revizuire studiu de fezabilitate?!?!!?!! Si asta in 107 luni... cred ca e proiectul cu cele mai multe studii de fezabilitate, practic o gaura pe unde se sifoneaza bani la greu. Votati USL in 2024 si mai facem un studiu.
    • -16 (18 voturi)    
      Atentie la litere! (Luni, 3 ianuarie 2022, 12:35)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui crackporta

      "CNAIR a semnat în luna februarie cu SC CONSITRANS S.R.L. contractul de circa 16,5 milioane de lei pentru „Completare/Revizuire Studiu de Fezabilitate, elaborare Proiect Tehnic, pentru “Autostrada București – Brașov, tronson Ploiești – Brașov”
      ”Votati USL in 2024 si mai facem un studiu"?! Vezi c-ai gresit o litera: era USR nu USL!.
  • +23 (35 voturi)    
    Specialiști în orice (Luni, 3 ianuarie 2022, 11:59)

    nick24 [utilizator]

    dar în special în nimic!
    Specialiștii psd...
  • +27 (35 voturi)    
    acest individ (Luni, 3 ianuarie 2022, 12:16)

    zot [utilizator]

    este prototipul politicianului, nimic profund, nimic
    responsabil, pana si dragnea fiind deranjat de falsitatea
    prestatiei sale politice; ce-i drept, si-a "rascumparat
    demnitatea" dupa ce i-a acordat o functie platita enorm
    de bune (evident nu de el, de romani).
    tot ce vorbeste sunt numai vorbe ale unui om care se
    exprima mai usor decat rationeaza, nu merita nici o
    atentie.
    • 0 (2 voturi)    
      Ai puspunctul pe i! (Marţi, 4 ianuarie 2022, 9:22)

      Votant Ilici [utilizator] i-a raspuns lui zot

      "este prototipul politicianulu" - ca oric epoliticien de succes, da pe gura exact ceea ce ii cere electoratul!

      Daca electoratul vroia un ministru competent, ar fi fost numit unul, dar votantii pedesereului apreciaza gargara, descurcareala, jmekkeria!

      Asta doresc, astea li se ofera.
  • +10 (14 voturi)    
    nu este o deziluzie (Luni, 3 ianuarie 2022, 12:23)

    kostake [utilizator]

    Niciodata nu m-am asteptat de la Grindeanu la fapte mari. Ii place flecareala, dar atentie, exista o multime de idioti care au auzit asta, au creut si bineinteles ca nu au citit acest articol. Problema este ca PNL este neutralizat, singurul partid cu ceva logistica sa intre mai virulent in bucataria psd. USR nu are destula intrare la goarnele pesediste
  • +12 (16 voturi)    
    Cuc (Luni, 3 ianuarie 2022, 12:31)

    cititor9 [utilizator]

    Grindeanu e mai varza pana si decat Cuc.
    Daca are in fata un ziarist care se pricepe cat de cat la domeniul transporturi, Grindeanu se face de ras din minut in minut.
    El a preluat acest domeniu doar pentru ca avea impresia ca va avea succesul lui Drula.
  • +6 (14 voturi)    
    Dupa comentariile de aici... (Luni, 3 ianuarie 2022, 12:51)

    FanelJr [utilizator]

    ai zice ca Grindeanu fie nu e din PSD, fie PSD nu are in sondaje inca o mare simpatie din partea romanilor.

    Din pacate, PSD e bine mersi, la fel si PNL.
  • +15 (19 voturi)    
    Bravo (Luni, 3 ianuarie 2022, 12:51)

    micul_licurici [utilizator]

    Articol la obiect.

    Excelent, mai vreau articole de genul asta!
  • +9 (11 voturi)    
    Altfel nu se califica (Luni, 3 ianuarie 2022, 12:56)

    Mariicaialbastri [utilizator]

    pentru demnitatea de premier în ochii lui Dragnea dacă nu era așa habarnist. Nu era vorba lui Dragnea: - eu te-am pus acolo să gîndești sau să execuți?
  • +10 (14 voturi)    
    Nu merita... (Luni, 3 ianuarie 2022, 13:24)

    Nonidem [utilizator]

    Nu merita, dar impune el atentie!Nulitatea a fost PM,mare functionar ANCOM,acum la un minister important!Autor al unei carti inexistente-curios,pe verticalul nostru militar PM problema l-a lasat rece-nu ca in cazul lui Roman-cu un astfel de palmares de lider,e un adevarat miracol ca Romania mai exista!
    • +6 (8 voturi)    
      carti greu de gasit (Luni, 3 ianuarie 2022, 16:42)

      dekar [utilizator] i-a raspuns lui Nonidem

      ...vertcalu' pm are si el o carte (de dottore) greu de gasit.
  • +9 (15 voturi)    
    Inteligența și dăruirea sunt rare la politicieni (Luni, 3 ianuarie 2022, 13:29)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Cu foarte mici excepții, TOȚI sunt niște OPORTUNIȘTI.
  • +12 (12 voturi)    
    Așa da! (Luni, 3 ianuarie 2022, 14:23)

    thegreat [utilizator]

    Acesta e modelul de urmat pentru niște jurnaliști responsabili, să prezinte ralitatea concretă indiferent ce aberează politicienii sau alții.
  • +8 (10 voturi)    
    Habarnist (Luni, 3 ianuarie 2022, 16:58)

    FFlorin [utilizator]

    Grindeanu e mare habarnist, dar are super tupeu. Multe resurse valoroase in PSD.
  • +5 (7 voturi)    
    Grindeanu ? (Luni, 3 ianuarie 2022, 19:05)

    danmarian [utilizator]

    O jalnica si incompetenta sinistra figura ! Ba si PLAGIATOR - cu carte fictiv publicata - existand doar in visurile sale ! Dar VESNIC "cuibarit" in posturi caldute si foarte bine platite ! Acum "l-au uns" ministru al Transporturilor !!!! Palaria e MARE pentru MICA SCAFARLIE FARA CREIERAS ! I di ot ul asta va produce imense pagube si Romania va pierde sute de milioane de euro datorita prostiei congenitale si totalei incompetente a bizonuluiu PSD-ist ! Habar n-are de ce ar trebui sa faca - dar "da din clanta" pe unde apuca ! Afara cu id io tul din "gubern" ! Daca vrem sa progresam Iar Cosintrans - sa-si faca treaba si sa respecte termenele contractuale ! 13 Dec. ERA TERMEN DE PREDARE PENTRU O FAZA - NU L-A RESPECTAT ! Mai si are obraznicia sa vorbeasca !! Probabil datorita "lu' don derector" care deveni - datorita PSD Secretar de Stat ! Si INTREBARE : Cum va fi penalizata firma pentru nerespectarea termenului 13 Dec. '921 ? Probabil cu numirea "derectorului" restantier in inalt post guvernamental ! SCARBA ! Asa ne batem joc de Romania !
  • +3 (5 voturi)    
    Suntem in asteptare (Luni, 3 ianuarie 2022, 20:17)

    clujanu [utilizator]

    Grindeanu a demonstrat pana acum ce poate, cat este de competent. Astept sa vad ce face P.M. Ciuca cu el.
  • 0 (2 voturi)    
    Acum se mai indoieste cineva de (Marţi, 4 ianuarie 2022, 11:30)

    BuzzBuzzard [utilizator]

    faptul ca acesta autostrada nu se va face in urmatorii 15 ani ?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by