APLICATIE INTERACTIVA Traseul autostrazii Sibiu - Pitesti in raport cu inaltimea reliefului. Cat de sus va ajunge prima autostrada din Romania care va trece muntii

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Miercuri, 23 noiembrie 2016, 13:20 Monitorizari | Proiecte Infrastructura >> Articole

Traseul autostrazii Sibiu - Pitesti in raport cu inaltimea terenului strabatut
Foto: Hotnews
Traseul final al autostrazii Sibiu - Pitesti a fost avizat de catre Compania de Drumuri, autostrada lunga de circa 123 de kilometri fiind impartita in cinci sectiuni si cu sapte tuneluri pe traseu, unele mai lungi de un kilometru.

  • HotNews.ro a realizat o APLICATIE INTERACTIVA ce completeaza harta autostrazii Sibiu-Pitesti cu informatii legate de inaltimea terenului parcurs pe traseu.


APLICATIE INTERACTIVA


>> Selecteaza prin click fiecare sectiune (cinci la numar). In partea de jos a hartii se va deschide graficul cu inaltimea terenului pracurs de traseul sectiunii selectate. Parcurge cu mouse-ul linia elevatiei din grafic si vezi pe traseu fiecare punct selectat pe graficul de elevatie. // Foloseste ZOOM pentru a vedea mai indeaproape traseul sau tunelurile.

>> Selecteaza fiecare tunel in parte si vezi ce inaltime are terenul in zona strabatuta. Vezi pe graficul din partea de jos inaltimea terenului, ce inaltimi are muntele acolo unde incep si unde se termin tunelurile.

>> Schimba harta de fundal din coltul dreapta-sus cu o harta satelitara.




Nu se vede aplicatia pe mobil sau vrei s-o vezi mai mare? Click aici.


NOTA:

Harta traseului a fost realizata dupa informatiile publicate de catre CNADNR. Traseul a fost ajustat in diverse puncte pentru a corespunde hartii de fundal. In mod similar, tunelurile realizate dupa harta CNADNR au fost ajustate pentru a corespunde inaltimii terenului traversat de traseul autostrazii.



---

Autostrada Sibiu - Pitesti: 123 de km / 5 sectiuni / 7 tuneluri

Potrivit informatiilor furnizate de CNADNR, varianta de traseu aleasa pentru cei 123 de km ai autostrazii Sibiu - Pitesti are 10 noduri rutiere si 7 tuneluri, din care cel mai lung tunel va fi la Poiana (1,7 km).

Astfel, traseul intreg al Autostrazii Sibiu - Pitesti, in lungime de aproximativ 123 km, este:

- Sectiunea 1, Sibiu-Boita, de la km 0 la km 15+000, asigura legatura intre DN 7 (Defileul Vaii Oltului) prin continuarea autostrazii existente;

- Sectiunea 2, Boita-Racovita de la km 15+000 la km 43+000, leaga localitatea Boita cu localitatea Racovita;

- Sectiunea 3, Racovita-Valeni de la km 43+000 la km 72+000, asigura continuitatea     autostrazii prin Valea Baiasului facand conexiunea dintre Defileul Oltului si Defileul Vaii Topologului;

- Sectiunea 4, Valeni-Curtea de Arges, de la km 72+000 la km 90+000 traverseaza Valea Topologului, face conexiunea cu localitatea Curtea de Arges;

- Sectiunea 5, Curtea de Arges - Pitesti, de la km 90+000 to km 123+037, leaga localitatea Curtea de Arges cu orasul Pitesti si autostrada existenta prin valea Argesului;

- Sectiunea 6, aceasta sectiune consta in reabilitarea a 14 km de Drum National, respectiv DN 73C fiind drum de legatura intre Nodul Rutier Tigveni si Ramnicu Valcea, precum si constructia a 2,5 km de drum nou.


Citeste mai multe despre   























Citeste pe Stirile ProTV

Un indian a cunoscut o romanca pe net, s-a indragostit de ea si a cerut-o de sotie. Ce facut tanara dupa ce a primit inelul

Dragostea n-a fost doar oarba, ci si paguboasa pentru un barbat stabilit in Dubai, caruia i-a furat inima o tanara olteanca. Credul, omul a cerut-o de nevasta si i-a facut daruri scumpe, dar ea era interesata numai de portofelul barbatului.

23241 vizualizari

  • -4 (12 voturi)    
    Tuneluri (Miercuri, 23 noiembrie 2016, 13:34)

    Soljenitin [utilizator]

    Tunelurile vor fi cu plata separata, cum se mai practica, de exemplu, in Austria?
    • +13 (13 voturi)    
      Fara plata (Miercuri, 23 noiembrie 2016, 14:07)

      Alor [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      In Austria sunt cateva tuneluri lungi adica peste 8 km unde se percepe o taxa per trecere sau o vigneta anuala pentru cei care tranziteaza tunelul foarte des. Tunelurile mici (asa cum vor fi pe Sibiu-Pitesti) nu se platesc.
    • +2 (8 voturi)    
      Pentru un tunel de doar 1,7km... (Miercuri, 23 noiembrie 2016, 14:30)

      JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      ... rad cei din vest si cu fundul de noi daca il mai si taxam.
      :-)
      Eventual taxam tot segmentul de autostrada, ca sa stim o treaba.
      • +6 (6 voturi)    
        am intrebat (Miercuri, 23 noiembrie 2016, 16:28)

        Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui JestersTear

        Am intrebat, nu am dat cu parul. :)
    • -16 (22 voturi)    
      Sibiu-Pitești nu are finanțare. Traseul e din 2008 (Miercuri, 23 noiembrie 2016, 14:32)

      dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      De fiecare data înaintea alegerilor ni se sugerează ca o autostrada peste munți este pe punctul de a fi începuta. Sibiu - Pitești nu are finanțare. Traseul prezentat este lipsit de valoare fiind aproape identic cu cel propus în 2008. Avem de-a face cu un nou proiect pentru arhiva.
      • +2 (10 voturi)    
        Pai... (Miercuri, 23 noiembrie 2016, 14:55)

        JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        ... guvernul o finanteaza din cresterea de impozite aferente salariilor/pensiilor marite de parlament.
        :-)
        • +15 (15 voturi)    
          Autostrada are finantare (Miercuri, 23 noiembrie 2016, 15:51)

          paulx1 [utilizator] i-a raspuns lui JestersTear

          Nu e adevarat, autostrada are finantare 85% europeana, dar prietenul nostru fost prim-ministru nu a vrut sa acceseze aceste fonduri pentru aceasta autostrada
  • -16 (20 voturi)    
    Wow (Miercuri, 23 noiembrie 2016, 14:17)

    Toni_Romania [utilizator]

    Si ce firma de constructii stil Bec-htel va mai tepui tara de miliarde de euro?
    • +12 (18 voturi)    
      Asta va decide viitorul guvern (Miercuri, 23 noiembrie 2016, 15:06)

      Adri4n [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      la Bechtel a decis PSD.
      Asa ca ar fi bine pentru Romania sa nu fie tot PSD la guvernare sa decida si acum.
      Asadar casca ochii si ai grija sa nu pui stampila pe PSD la alegerile de acum.
      • -1 (9 voturi)    
        ma confunzi, nene (Miercuri, 23 noiembrie 2016, 15:22)

        Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui Adri4n

        Eu nu am mai votat din 1996, de la tzeapa luata cu Tzapul.
        • +2 (6 voturi)    
          eh (Miercuri, 23 noiembrie 2016, 20:40)

          Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

          deci cum zicea nenea de dinainte
          ai grija sa votezi cum trebuie, altfel ciocu mic si joc de glezne
          de comentat au voie doar aia care au votat
          • -1 (3 voturi)    
            fraza (Joi, 24 noiembrie 2016, 10:29)

            Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1234

            "de comentat au voie doar aia care au votat" - Asta e o bazaconie cosmica; si noi nevotantii varsam impozite babane la buget, buget cu care vietuiesc (bine) mafiotii pe care voi ii votati.
            Deci AVEM dreptul sa comentam.
    • -1 (9 voturi)    
      Nici-o tepuire (Miercuri, 23 noiembrie 2016, 17:44)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      Bechtel a executat exact ce i s-a cerut. Amanarea/suspendarea constructiei a fost o hotarare politica a DA, inclusiv UDMR. Dezvoltarea economica a zonei centrale al Transilvaniei nu a fost/nu este prioritate nationala.
  • -8 (14 voturi)    
    o mizerie (Miercuri, 23 noiembrie 2016, 15:15)

    levierul [utilizator]

    suntem in 2016 si termenul dat este 2021 dar nu s-au efectuat nici macar studiile
    nastase promisese autostrada Transilvania pentru 2007, care probabil ca in 2027 inca va fi in lucru
    incompetenti, corupti, iar voi in loc sa ii damnati, visati la termene fara nicio baza. Sa va spun eu cum dau astia termenul: stau si se joaca solitaire si intre doua tigari baga un termen. Cica da bine in presa
    • +8 (10 voturi)    
      ? (Miercuri, 23 noiembrie 2016, 15:46)

      igorashu [utilizator] i-a raspuns lui levierul

      La care studii te referi? La ale tale?
      • -7 (7 voturi)    
        studiile de fezabiliatte si cele geo (Miercuri, 23 noiembrie 2016, 17:42)

        levierul [utilizator] i-a raspuns lui igorashu

        dar domnule ministru, lasati comentariile arogante si dati-va demisia. Azi
        • +1 (1 vot)    
          of (Miercuri, 23 noiembrie 2016, 20:43)

          Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui levierul

          din cauza astora ca tine chiar s-ar putea sa dureze pana in 6969 vorba cantecului
          mai tata, tocmai aia au facut acum, citeste si tu un pic inainte sa critici. In sfarsit l-au facut si e cam gata in afara de portiunea de mijloc care va fi gata in vara
          deci ai grija cum votezi ca daca votezi tot cu aia care au promis 2007 o sa fie prin 6969
        • +2 (2 voturi)    
          ne-am prins.. (Joi, 24 noiembrie 2016, 11:26)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui levierul

          tu esti ala care voteaza doar cu cel care taie panglica la final, nu?
      • +5 (7 voturi)    
        pentru necunascatori (Miercuri, 23 noiembrie 2016, 20:32)

        levierul [utilizator] i-a raspuns lui igorashu

        Macedonia mai are de facut 33km din A1 - Alexander the Great, care leaga Serbia de Grecia. Macedoneni promit sa o deschida traficului anul acesta. Acesta autostrada a fost facuta cu fonduri europene, desi FYROM nu este parte a UE. Valea Vardarului seamana ca relief cu cea a Oltului, poate e chiar mai inaccesibila.
        De ce se poate asta in cel mai corupt stat din Europa si la noi nu? Va spun eu ce cred: sunteti niste imbecili incompetenti, mandrii si lispsiti de scrupule, care distrugeti arbirtar pe orcine indrazneste sa va miste scaunul. Asta sunteti.
        Solutia? Impuscati-va!
        • +2 (4 voturi)    
          sau poate ca.. (Joi, 24 noiembrie 2016, 11:25)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui levierul

          imbecili incompetenti sunt cei care voteaza PSD (USL), care au inceput autostrada A1 pe vremea lui Nastase.. si multe miliarde de lei mai tarziu, prin 2012, cand a venit Ponta, au decis ca nu vor sa faca Sibiu-Pitesti cu finantare europeana, ci Comarnic-Brasov si Bucuresti-Craiova (pentru care UE nu ne da bani), pentru ca toti maharii PSD au vilele la Cornu si Oltenia e fieful imbecililor incompetenti...

          Guvernul Ciolos a reusit anul asta ce nu au reusit restul in 16 ani... incep licitatiile pentru segmentele autostrazii. cat de repede vor termina? depinde cati imbecili vor veni la vot pe 11 decembrie..
  • +4 (6 voturi)    
    cine o construieste ? (Miercuri, 23 noiembrie 2016, 17:20)

    stuparul [utilizator]

    Exista deja caietul de licitatii ?
    Si cand sunt programate licitatiile ?
    • -1 (1 vot)    
      buna intrebare (Miercuri, 23 noiembrie 2016, 20:45)

      Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui stuparul

      tinand cont ca studiul final (si cu partea de mijloc) zic ei ca va apare prin vara banuiesc ca nu o sa se indese dar ai dreptate. Ar fi bine sa inceapa licitatiile macar pe cele doua zone de la capete ca oricum se pierde timp cu licitatie, contestatii etc
      • 0 (0 voturi)    
        pe cele doua zone de la capete... (Miercuri, 23 noiembrie 2016, 22:02)

        ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1234

        si daca nu se intalnesc, vom avea doua autostrazi:)
  • 0 (2 voturi)    
    Autostrada asta trebuia data in exploatare (Miercuri, 23 noiembrie 2016, 21:22)

    burebista [utilizator]

    Acum 20 de ani .santem condusi de corupti si demagogi .
  • +1 (3 voturi)    
    Autostrada asta trebuia data in exploatare (Miercuri, 23 noiembrie 2016, 21:22)

    burebista [utilizator]

    Acum 20 de ani .santem condusi de corupti si demagogi .


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi