Care sunt constructorii care se bat pe loturile de capat ale autostrazii Comarnic - Brasov. Surpriza de pe Lotul 1

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Miercuri, 14 octombrie 2015, 13:01 Monitorizari | Proiecte Infrastructura >> Articole


Capetele autostrazii Comarnic - Brasov
Foto: Hotnews
Zece constructori si asocieri au depus oferte pentru proiectarea si executia loturilor de capat ale autostrazii A3 Comarnic - Brasov. Este vorba de Lotul 1 de 4 km de langa Comarnic si de Lotul 2 de circa 6 km de langa localitatea Cristian din apropiere de Brasov. Daca pentru Lotul 2 au intrat in lupta mai multi constructori si concurenta e ridicata, surpriza vine pe Lotul 1 unde s-a depus o singura oferta din partea unei firme romanesti.

Marti pe 13 octombrie au fost deschide la COmpania de Autostrazi ofertele depuse în vederea atribuirii contractelor avand ca obiect “Proiectare si executie Autostrada Bucuresti - Brasov, Tronson Comarnic-Brasov, Lot 1: sector Comarnic - Predeal, km 111+300 - km 115+300; Lot 2: sector Predeal - Cristian, km 162+300 - km 168+600 si Drum de Legatura”.

Potrivit informatiilor publicate pe portalul de achizitii publice, zece constructori si asocieri au depus oferte, iar criteriul de atribuire al contractelor este pretul cel mai scazut.


Lotul 1 (4 km) din cadrul sectorului Comarnic - Predeal: km 111+300 - km 115+300


Valoare estimata:  166.855.909,00 RON (fara TVA)

    1. S.C. SPEDITION UMB S.R.L. - S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. - 160.320.878,36 RON fara TVA (96%)


Lotul 2 (6,3 km ) din cadrul sectorului Predeal - Cristian: km 162+300 - km 168+600 (si Drum de Legatura)


Valoare estimata: 149.837.204,00 RON (fara TVA)
  
    1. Asocierea Copisa Constructora Pirenaica - S.C. Copisa Constructii S.R.L. - S.C. Via Carpatia Consult S.R.L. - 97.413.314,79 RON fara TVA (65%)

    2. Asocierea S.C. APLENSIDE S.R.L. - SC SPECIALIST CONSULTING S.R.L.  - 118.019.701,80 RON fara TVA (78,75%)

    3. Asocierea PST GROUP JSC si Asociatii - 118.021.668,72 RON fara TVA (78,76%)

    4. Asocierea ITINERA S.p.A. - RETTER Projectmanagement S.r.L. - SINA S.p.A.  - 118.582.805,42 RON fara TVA (79,14%)

    5. MAX BOEGL ROMANIA S.R.L. -  122.847.746,00 RON fara TVA (81,99%)

    6. Asocierea S.C. SPEDITION UMB S.R.L. - S.C. TEHNOSTRADE S.R.L - 123.121.873,20 RON fara TVA (82,17%)

    7. S.C. STRABAG S.R.L.  - 128.780.973,56 RON fara TVA (82,5%)

    8. Tirrena Scavi S.p.A. - 140.288.074,04 RON fara TVA (85,95%)

    9. Asocierea AKTOR S.A. - EURO CONSTRUCT TRADING '98 S.R.L. - 147.300.609,39 RON fara TVA (98,3%)

  10. Asocierea R-HID - Kelet-Ut - EuroAszfalt - 156.827.950,00 RON fara TVA (102%)


Cele doua Loturi de la capetele autostrazii A3 Comarnic - Brasov au fost scoase la licitatie in luna iulie, dupa ce cu o luna inainte guvernul anuntase ca a picat controversata concesiune cu asocierea Vinci - Strabag - Aktor. 

"Durata contractului aferenta celor doua loturi este de 72 luni din care 24 luni perioada de proiectare si executie si 48 luni perioada de garantie a lucrarilor, finantarea proiectului urmand a fi realizata din fonduri de la Bugetul de Stat si/sau alte surse legal constituite", anunta CNADNR.

CNADNR sustine ca finantarea celor doua loturi se va face de la bugetul de stat "si/sau alte surse legal constituite", insa nu detaliza prea mult. Cu toate acestea,in  Master Planul General de Transport, documentul de capatai pentru strategia autostrazilor pe urmatorii 15 ani, trimis la Comisia Europeana, autostrada Comarnic - Brasov este prevazuta a fi realizata printr-un mix de fonduri. Este vorba de fonduri de la buget, din imprumuturi precum cele de la BEI/BERD/BIRD, precum si din fonduri europene nerambursabile.

Tot in luna iulie, Compania de Autostrazi scotea la licitatie si revizuirea Studiului de Fezabilitate pentru tronsoanele Comarnic-Predeal-Rasnov, adica pentru restul de 48 de km din cei 58 ai autostrazii.


Citeste mai multe despre   

















13779 vizualizari

  • +3 (3 voturi)    
    Ceva imi scapa (Miercuri, 14 octombrie 2015, 13:17)

    sile [anonim]

    Cum are lotul dintre Comarnic si Predeal 4km, cand intre cele doua localitati sunt vreo 30km pe DN1?
    • +5 (7 voturi)    
      centuri (Miercuri, 14 octombrie 2015, 13:47)

      andimi [utilizator] i-a raspuns lui sile

      daca te uiti pe harta aceste sectoare sunt de fapt un fel de centuri pentru Risnov si Comarnic. In alte tari s-ar face in 6 luni, la noi cei 4-6 km se vor face in doi ani, iar restul autostrazii o vom vedea gata prin 2025!
    • +2 (4 voturi)    
      Pai va scapa (Miercuri, 14 octombrie 2015, 13:48)

      dede [anonim] i-a raspuns lui sile

      4km are doar lotul I DIN CADRUL sectorului respectiv.
  • +2 (2 voturi)    
    Exact de asta duceam lipsa (Miercuri, 14 octombrie 2015, 15:27)

    v_sile [anonim]

    Metrou din Drumul Taberii e blocat de ani de zile si nu stie nimeni cand o sa fie finalizat. Centura de nord a Capitalei sta in lucru de 4 ani de zile si nu se mai intampla nimic. Centura sud nu mai este nici macar proiect.

    In conditiile astea noi ne apuca sa licitam capete de autostrada care duc de nicaieri catre nicaieri si care nu inseamna nimic daca nu e clar ce se intampla cu sectorul cel mai complex, ala care trece prin munte.

    Ca sa nu mai vorbim ca prioritatea era sectorul Pitesti-Sibiu, care e tronson pe coridorul principal eurpean si unde puteam utiliza fonduri europene.

    Extrem de slaba guvernarea Ponta in materie de infrastructura. Am pierdut deja 4 ani cu mascaricii Ponta, Sova si compania. Si nu suntem broaste testoase sa traim 300 de ani.
  • +4 (4 voturi)    
    iti vine sa ii omori... (Miercuri, 14 octombrie 2015, 16:24)

    dan [anonim]

    tocmai am revneit de la MIlano... M-am ingrozit sa vad autostrazi peste autostrazi, tangentiala MIlano pe 3-4 benzi... plus... am fost la como si apoi la Bellagio... am traversat cu un bac a Varena... cica acolo e autostrada... unde? ne miram noi... si ce sa vezi, urcam 2 serpentine si apoi direct pe autostrada in tunel si in munte... zeci de kilometri de tunel ... astia nu fac ca au pierdut cartita...
    deci dupa ce te intorci din tari civilizate, in care nu vezi in jurul oraselor lanuri cu grau si porumb ci numai autostrazi, tangentiale, etc, iti vine sa te duci direct peste politicinii p.. mele si sa ii omori...
    • 0 (0 voturi)    
      mda... (Miercuri, 14 octombrie 2015, 22:00)

      Geo [anonim] i-a raspuns lui dan

      Si de ce nu ai ramas acolo daca esti asa fascinat? in cat timp au realizat italienii toate autostrazile alea stii cumva?
      • 0 (0 voturi)    
        Pai... in cat timp? (Joi, 15 octombrie 2015, 9:35)

        CD [anonim] i-a raspuns lui Geo

        10 ani?
        20?
        30?
        Spuneti dvs. in cati ani, daca stiti. Chiar sunt curios daca se poate face vreo comparatie cu situatia Ro, unde in 26 de ani s-a construit practic o singura autostrada, aia de 200 km Bucuresti-Constanta.


Abonare la comentarii cu RSS



de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului




Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version