Bătălie mare pentru construcția primului tronson din Autostrada „Moldovei” A7: 39 de oferte depuse pentru execuția primilor 63 de kilometri / Cine sunt constructorii care intra în cursă UPDATE

de Victor Cozmei     HotNews.ro


Autostrada Moldovei - A7
Foto: Hotnews
Nu mai puțin de 39 de oferte au fost depuse la licitația pentru construirea celor 63 km din Autostrada A7 Ploiești (Dumbrava)-Buzău, a anunțat joi fostul ministru al Transporturilor, Cătălin Drulă. „Numărul mare de oferte demonstrează pregătirea temeinică a documentației, precum și importanța proiectului în general”, a spus Drulă.

Potrivit acestuia, 13 oferte sunt pentru Lotul I Dumbrava-Mizil, 12 pentru Lotul II Mizil-Spătaru și 14 pentru Lotul III Spătaru-Buzău.

UPDATE: Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) anunță și care sunt cei 39 de ofertanți.

„Joi, 16.09.2021, a avut loc depunerea ofertelor pentru procedura de atribuire a contractului „EXECUȚIE LUCRĂRI AUTOSTRADA PLOIESTI - BUZAU / LOT 1 Dumbrava – Mizil, km 0+000 – km 21+000, LOT 2 Mizil – Pietroasele, km 21+000 – km 49+350, LOT 3 Pietroasele – Municipiul Buzău, km 49+350 – km 63+250”, anunță CNAIR într-un comunicat. „Comisia de Evaluare va analiza ofertele în conformitate cu prevederile documentației de atribuire și cu legislația în vigoare în domeniul achizițiilor publice”, precizează Compania de Drumuri.

Potrivit CNAIR, până la termenul limită au depus oferte următorii constructori:

Ofertanți LOT 1:
  • 1. Asocierea CONSTRUCTII ERBASU SA (lider de asociere)– BERTONI CONSTRUCT SRL – ACVATOT
  • 2. Asocierea BOG’ART SRL (lider de asociere)– TANCRAD SRL – COSEDIL SRL
  • 3. Asocierea YDA INSAAT SANAYI VE TICARET (lider de asociere) – NESS PROIECT EUROPE SRL – ALPENSIDE SRL
  • 4. Asocierea NUROL INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI (lider de asociere) – MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET ANONIM SIRKETI
  • 5. WEBUILD SPA
  • 6. Asocierea IMPRESA PIZZAROTTI & C SPA (lider de asociere)- PIZZAROTTI SA – RETTER PROJECTMANAGEMENT SRL
  • 7. KOLIN INSAAT TURIZM SANAYI VE TICARET A.S.
  • 8. Asocierea DOGUS INSAAT VE TICARET A.S (lider de asociere) - CONCELEX SRL
  • 9. MAPA INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI
  • 10. CENGIZ INSAAT SANAYI VE TICARET A.S.
  • 11. Asocierea OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. (lider de asociere) - FERNAS INSAAT ANONIM SIRKETI
  • 12. Tekfen İnşaat ve Tesisat A.Ş. (Tekfen Construction & Installation Co., Inc.)
  • 13. LIMAK INSAAT SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI
Ofertanți LOT 2:
  • 1. Asocierea SC CONI SRL (lider de asociere) – TRACE GROUP HOLD PLC
  • 2. Asocierea SC BOG ART SRL (lider de asociere) – TANCARD SRL– COSEDIL SPA
  • 3. Asocierea CONSTRUCTII ERBASU SA (lider de asociere) – BERTONI CONSTRUCT SRL – ACVATOT SRL
  • 4. SC STRABAG SRL
  • 5. Asocierea YDA INSAAT SANAY VE TICARET AS (lider de asociere) – NESS PROIECT EUROPE SRL – ALPENSIDE SRL
  • 6. Asocierea NUROL INSAAT VE TICARET A.S. (lider de asociere) – MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S.
  • 7. KOLIN INSAAT TURIZM SANAYI VE TICARET A.S.
  • 8. MAPA INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI
  • 9. Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret A.S.
  • 10. Asocierea OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. (lider de asociere) - FERNAS INSAAT ANONIM SIRKETI - OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S.
  • 11. TEKFEN INSAAT VE TESISAT A.S. (TEKFEN CONSTRUCTION & INSTALLATION Co., Inc.)
  • 12. LIMAK INSAAT SANAYI VE TICARET A.S.
Ofertanți LOT 3:
  • 1. Asocierea YDA INȘAAT SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKET (lider de asociere) – NESS PROIECT EUROPE – ALPENSIDE
  • 2. Asocierea CONSTRUCTII ERBASU (lider de asociere) – BERTONI CONSTRUCT - ACVATOT
  • 3. Asocierea – DANLIN XXL (lider de asociere) – HYDROSTROY AD – VDH AD (VODSTROI 98 AD)
  • 4. Asocierea DRUM ASFALT (lider de asociere) – ILGAZ INSAAT TICARET ANONIM SIRKETI – OPR ASFALT – OBRAS PUBLICAS Y REGADIOS – TRAMECO
  • 5. Asocierea Nurol Insaat ve Ticaret A.S. (lider de asociere) - MAKYOL Insaat Sanayi Turizm ve Ticaret A.S.
  • 6. Kolin Insaat Turizm Sanayi ve Ticaret A.S.
  • 7. Asocierea DOGUS INSAAT VE TICARET A.S (lider de asociere) - CONCELEX
  • 8. IMFALT YOL YAPI SANAYI TICARET A.S.
  • 9. MAPA INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI
  • 10. CENGIZ INSAAT SANAYI VE TICARET A.S.
  • 11. Asocierea OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. (lider de asociere) - FERNAS INSAAT ANONIM SIRKETI
  • 12. Tekfen İnşaat ve Tesisat A.Ş. (Tekfen Construction & Installation Co., Inc.)
  • 13. Trace Group Hold
  • 14. LIMAK INSAAT SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI

„Autostrada A7 - coloana vertebrală a Moldovei este - un proiect de suflet pentru mine, pentru care m-am luptat încă din 2014, de la momentul dezbaterii Masterplanului de Transport, în 2016 pentru a fi licitată proiectarea la cheie și, mai apoi, în cele 8 luni de mandat la Ministerul Transporturilor”, a spus Drulă.

„Ce am făcut concret în acest an împreună cu echipa mea pentru Autostrada A7:

-am obținut includerea proiectului până la Pașcani în PNRR, securizând astfel finanțarea viitoarelor lucrări;
-am finalizat studiul de fezabilitate, am obținut avizele, acordul de mediu, am realizat exproprierile și am licitat la începutul verii primul sector Ploiești-Buzău;
-am lăsat celelalte sectoare din PNRR într-un stadiu avansat, cu studii de teren în fază finală, studiile de fezabilitate și proiectele tehnice predate și în diverse etape de aprobare, procedurile de mediu în linie dreaptă, în grafic pentru lansarea licitațiilor de lucrări și pentru aceste sectoare;
-am aprobat traseul și am dat drumul la investigațiile detaliate de teren pe celelalte sectoare Pașcani-Suceava-Siret”, a spus Drulă.

Licitația pentru execuția tronsonului A7 Ploiești (Dumbrava) - Buzău a fost lansată pe 1 iunie.

Licitația este de tipul FIDIC Roșu, în care proiectul tehnic deja a fost realizat, iar la licitație este scoasă direct execuția.

Tronsonul Ploiești - Buzău este împărțită în trei loturi distincte:
- lotul 1 Dumbrava - Mizil (km 0+000 - km 21+000)
- lotul 2 Mizil - Pietroasele (km 21+000 - km 49+350)
- lotul 3 Pietroasele - municipiul Buzău (km 49+350 - km 63+250).

Valoarea estimată este între 4,290 miliarde de lei şi 5,062 miliarde de lei, fără TVA.

Sectorului A7 Ploiești (Dumbrava) - Buzău:

- lungime - 63 km;
- 6 noduri rutiere;
- 160 de ha de perdele forestiere;
- 42 de poduri + pasaje;
- 4 spații de servicii moderne, dotate și cu stații de încărcare electrice.

Click pe poză pt mărire


Autostrada A7 - „Coloana Vertebrală” a Moldovei, salvarea față de criminalul drum E85



Autostrada Moldovei A7 este cel mai avansat dintre marile proiecte de infrastructură rutieră pentru regiunea Moldovei. Primul tronson practic a fost construit, circa 16 km din actuala centură a Bacăului, 16 km complet la profil de autostradă. Însă în afară de acel mic tronson, autostrada A7 înseamnă practic o suită de proiecte separate, licitate pentru proiectare separat în ultimii ani, de la Ploiești (Dumbrava), la Buzău, Focșani, Bacău, Pașcani, Suceava și până la Siret.

Aproape 440 de kilometri de autostradă în Moldova de la Nord la Sud - „Coloana vertebrală” a Moldovei - și care va prelua traficul pe ruta unde se înregistrează cele mai mari valori ale traficului din regiune și care în prezent se desfășoară pe DN2/E85, un drum național cu câte o bandă pe sens și un acostament puțin mai lat folosit adesea neregulamentar de către șoferi drept încă o bandă de circulație.

Odată finalizat, A7 va prelua mare parte din traficul de pe actualul DN2/E85, un drum care, din punct de vedere al accidentelor, este cel mai periculos drum național din România.

Tronsonul de la Ploiești (Dumbrava/A3) până la Buzău a fost deja proiectat și a fost scos la licitație pentru execuție. Celelalte tronsoane de la Buzău până la Pașcani sunt în diferite stadii de finalizare a contractelor de Studiu de Fezabilitate și Proiect tehnic, urmând ca apoi să fie și ele licitate pentru execuție.

---
CITEȘTE ȘI:






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















34322 vizualizari

  • +7 (13 voturi)    
    mda (Joi, 16 septembrie 2021, 15:56)

    SoulSearcher [utilizator]

    DN2/E85 = drumul mortii sau drumul crucilor...

    printre tiristi auzi prin statie cum zic "colegu e aglomerat drumul mortii la focsani ?" sau "avem ceva controale pe drumul crucilor pana la buzau?"

    mai dureaza vreo 10-20 ani pana se face si A7-ul asta.. desi profilul e de campie si dealuri mici... adica s-ar putea face in 2-3 ani fara prea multe costuri.. ca nu-s tuneluri sau viaducturi mari
  • +9 (9 voturi)    
    sa fie constructori seriosi (Joi, 16 septembrie 2021, 16:03)

    yyyxxx1981 [utilizator]

    si sa nu se blocheze in contestatii
  • +2 (20 voturi)    
    Drumul nu e criminal, (Joi, 16 septembrie 2021, 16:16)

    1anonim [utilizator]

    criminali sunt niste soferi care zburda cum vor ei pe acest drum. Criminali sunt niste politisti care sunt platiti sa vegheze ce se intampla pe acest drum, iar ei stau pititi cine stie pe unde...
  • 0 (10 voturi)    
    hai ma fiti seriosi, (Joi, 16 septembrie 2021, 16:42)

    TipTop [utilizator]

    voi chiar ii credeti pe astia,asta e lucrare care o sa dureze 15 ani spre 20 si care fura mai mult !
  • +4 (8 voturi)    
    39 (Joi, 16 septembrie 2021, 16:48)

    VARCIOROVA [utilizator]

    de oferte !? Asta inseamna 38 de ...contestatii. Asa ca, in ceea ce priveste inceperea constructiei, mai avem de asteptat.
    • +2 (2 voturi)    
      lege (Vineri, 17 septembrie 2021, 16:19)

      kln2000 [utilizator] i-a raspuns lui VARCIOROVA

      parca s-a dat o lege ca lucrarile pot incepe inainte de judecarea contestatiilor. Practic lucrarile pot incepe imediat si se jdeca contestatiile pe parcurs...
  • +4 (8 voturi)    
    Interesele din spatele autostrazii (Joi, 16 septembrie 2021, 17:04)

    Jolly Roger [utilizator]

    Tot baronetul PSD local a cumpărat masiv terenuri pe traseul autostrăzii, mai ales aia de se dau săraci și cinstiți în declarațiile de avere și interese (PSD și cinstit - ha ha ha!)
    Așa că o să crească autostrada ca Făt-Frumos când s-or pune la lucru, că nu au făcut achizițiile doar pentru banii de expropriere...
  • -6 (18 voturi)    
    normal (Joi, 16 septembrie 2021, 17:44)

    IpseAnton [utilizator]

    Batalia este de fapt pentru miliardul de euro pentru 63 de km, bani cu care se ajungea lejer la Bacau avind in vedere standardul de cost de 4.3 mil euro/km stabilit de ministerul transporturilor. Dumbrava Buzau nu are nici un mare riu de traversat, sunt numai niste podete. Restul sunt povesti de adormit naivii.
    1. Autostrada nu este Ploiesti Buzau este Dumbrava Buzau, A7 este la cel putin o jumatate de ora de Ploiesti. Pe drumul national ajungi la Buzau intr-o ora - o ora si un sfert, pe A7 tot intr-o ora, adica 63 km ii faci intr-o ora. Halal progres!
    2. Costul este urias, 16 milioane euro km. Un tronson din A Translivania se face la deal cu 8 mil euro/km, proiectare si executie, licitatie abia lansata. Umbrarescu face la deal cu foraje coloane armate de intarire cu 6-11 mil euro/km, functie de tronson.
    3. Din acel miliard de la PNRR 500 milioane sunt imprumutati si ii vor plati in viitor urmasii hotilor de azi. Adica vor plati 500 mil ceva ce face cel mult 260 milioane.
    Afacere marca Drula. Tupeu jegos sa vii si sa te mai si lauzi.
    • -5 (15 voturi)    
      iar ne iau de prosti, (Joi, 16 septembrie 2021, 18:20)

      TipTop [utilizator] i-a raspuns lui IpseAnton

      buna descriere..cum draku mai poti aparea in fata oamenilor dupa ce ai mintit romanii ca ai facut ce nu ai facut, Drula asta cu un tupeu fantastic ,,ca toti dealtfel .
    • +1 (3 voturi)    
      ne ducem de-a drula! (Vineri, 17 septembrie 2021, 10:22)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui IpseAnton

      Cum sa nu se bata 39 (?!) de companii pe-asa pomana ( 14,6 mil. Eur./ km. de a.s.la campie) oricat de mare e parandaratul!
    • -1 (1 vot)    
      observ (Sâmbătă, 18 septembrie 2021, 8:21)

      IpseAnton [utilizator] i-a raspuns lui IpseAnton

      Observ ca zelosii talibani usrplusplus (aici in numar de 12) prefera sa plateasca de patru ori in loc sa vada adevarul despre Drula: imparatul este gol.
  • +1 (5 voturi)    
    Cool (Joi, 16 septembrie 2021, 17:59)

    Casargoz [utilizator]

    Ma bucura ca a-a demarat. Dar nu ma entuziasmez:
    1an evaluare +
    1,5 contestații
  • +3 (5 voturi)    
    turci (Joi, 16 septembrie 2021, 23:20)

    kln2000 [utilizator]

    O gramada de firme din Turcia. Au ramas cu sechele otomanii in Moldova si acuma vor sa o cucereasca construind autostrada spre Moldova. Induiosator...
  • +1 (1 vot)    
    UMB (Vineri, 17 septembrie 2021, 16:12)

    kln2000 [utilizator]

    de asemenea, ma mir ca lipseste UMB cu desavarsire de la aceasta licitatie. Tocmai la autostrada Moldovei sa lipseasca ei???

    Cui ne lasi tu UMB?
    • +1 (1 vot)    
      Vine puternic pe Buzău-Suceava-Siret (Duminică, 19 septembrie 2021, 15:15)

      nick24 [utilizator] i-a raspuns lui kln2000

      până când vor incepe celelalte loturi:
      Buzău-Focșani
      Focșani-Bacău
      Bacău-Roman
      Roman-Pașcani
      Pașcani-Suceava-Siret
      are timp Umbrărescu să termine autostrăzile deja in constructie, pe care le-a câștigat.
      Va veni în forță acasă și va lua cam tot.
    • 0 (0 voturi)    
      Sunt ocupati cu altele (Luni, 20 septembrie 2021, 0:17)

      vidra [utilizator] i-a raspuns lui kln2000

      UMB e acum in impas cu alunecarile de teren de pe A3, sper sa nu le puna probleme financiare prea mari. Loturile alea pana la Zimbor nu le vad bine.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by