Autostrada de Centură Sud a Capitalei: A fost desemnat câștigătorul pentru construcția unui lot de 17,5 km

de Vlad Barză     HotNews.ro


Autostrada Centura A0 Sud
Foto: Hotnews
​Pe 26 aprilie a fost desemnat câștigătorul pentru proiectarea și execuția lotului 3 al Autostrăzii de Centură Sud (A0) București, un lot în lungime totală de 17,5 km. Ofertantul desemnat câștigator este Asocierea Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL - Artera Proiect SRL, cu preţul de 882.3 milioane lei, fără TVA, anunță CNAIR. Autostrada de Centură Sud va fi un proiect nou, diferit de actuala centură sud, și va lega autostrăzile A1 și A2.

Autostrada de Centură (A0) Sud - parte a inelului II de centură după cum mai este cunoscut - ar urma să aibă o lungime de 52 de kilometri, iar Compania de Autostrăzi estima în vara lui 2017 că lucrările de proiectare și execuția vor costa circa 580 de milioane de euro și vor dura 3 ani și jumătate de la semnarea contractului.

Actuala Șosea de Centură a Capitalei e modernizată doar pe 20 din 72 de km. Pe lângă unele proiecte demarate cu greu, după ani de blocaje și proiecte subfinanțate, autoritățile de la drumuri nu au o strategie coerentă pentru cel mai aglomerat drum din țară.

Ce spune CNAIR


În data de 26 aprilie a fost finalizat procesul de evaluare pentru ofertele depuse în cadrul procedurii de atribuire a contractului pentru proiectarea și execuția lotului 3 al Autostrăzii de Centură București, lot format din sectorul 1 ce are o lungime de peste 15 km și sectorul 2 cu o lungime de 2,5 km. Sectorul 1 este cuprins între km 85+300 și km 100+765 aferent Centurii Sud, iar sectorul 2 este cuprins între km 0+000 și Km 2+500, aferent Centurii Nord.

Ofertantul desemnat câștigator este Asocierea Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL - Artera Proiect SRL, cu preţul de 882.363.613,61 lei, fără TVA și cu un punctaj total de 96,28 puncte, din care 58,03 puncte pentru componenta financiară și 38,25 puncte pentru componenta tehnică.

Contractul de achiziție publică pentru Lotul 3 al Autostrăzii de Centură București va putea fi semnat după soluționarea tuturor contestațiilor ori plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire a acestui lot.

Ofertele pentru loturile 1 și 2 ale acestui proiect se află în faza finală de evaluare, urmând ca în scurt timp să fie anunțati și câstigătorii licitațiilor pentru proiectatea și execuția acestor obiective.
 
Cele trei loturi ale Autostrăzii de Centură Sud a Municipiului București vor avea o lungime însumată de aproximativ 52 de km și după ce vor fi finalizate vor face face legătura între A1 și A2.

În valoare de aproximativ 580 de milioane de euro, întregul proiect va permite descongestionarea circulației în zona de Sud a Bucureștiului și va asigura traficul rutier de tranzit pe segmentul românesc al coridorul 4 Pan- European.

Proiectarea fiecărui lot al acestui Autostrăzii de Centură Sud a Municipiului București, va dura 12 luni, iar execuția 30 de luni, după atribuirea contractelor.

Acest proiect, similar soluțiilor aplicate în zona marilor metropole europene, face parte din Master Planul General de Transport și urmează să fie finanțat prin POIM 2014-2020.


Autostrada A0 - noua centură pentru București

„Aceasta ar asigura legături la nivel standard de autostradă între autostrăzile A1, A2 și A3, precum și o legătură pe autostradă pentru traficul nord-sud care utilizeaza DN5 și pentru toate directiile de circulație”, se arăta într-un document BEI obținut de HotNews.ro.

Potrivit autorităților, realizarea A0 pe toată întregimea inelului va elibera intersecția centurii de nord cu DN1 și ar permite un trafic suplimentar asociat dezvoltării zonei Magurele în Sectorul de SV. Planurile prevăd construirea unei autostrăzi de centură A0 atât pe nord, cât și pe sud

„Pentru momentul implementarii complete a intregii scheme, se poate anticipa că Drumul de Centură existent va funcționa ca un bulevard interior, pentru colectarea și redistribuirea traficului în limitele Bucureștiului. Drumul nou orbital ar avea o funcție mai regională și națională. Se poate aștepta ca tandemul celor două să ofere o capacitate de trafic pe termen lung care ar contribui foarte mult la dezvoltarea judetului Iflov”, se mai arăta în document.

Citește mai mult:
EXCLUSIV Studiul realizat de Banca Europeană de Investiții care arată cum ar putea Bucureștiul să aibă o centură modernă și o autostradă ocolitoare ca în Vest

HARTA INTERACTIVA O noua Centura a Capitalei - Autostrada de Centura (A0) Sud Bucuresti, scoasa la licitatie: 52 km, 580 milioane de euro, finalizare estimata dupa 2022


Citeste mai multe despre   


















9084 vizualizari

  • +6 (6 voturi)    
    Haha Moldova (Vineri, 27 aprilie 2018, 10:25)

    florinos [utilizator]

    Sa recapitulam, Bucureștiul își va conecta autostrăzile cu autostrada A0, intre timp, după aproape 30 de ani de la revoluție, regiunea Moldova nu are nici 5 km de autostrada deși la alegerile din 2016 pentru Camera Deputaților PSD a fost votat în procente de 56,53%, Senat 56,43% iar în 2014 la Alegerile Prezidențiale - PSD 49,2% iar în turul 2: 53,54%.

    Poate ar fi timpul ca moldovenii sa se trezească la realitate si sa nu mai voteze PSD pentru ca lor nu le pasa de regiunea Moldova
    • +1 (3 voturi)    
      Nu stiu ce sa zic (Vineri, 27 aprilie 2018, 11:24)

      g01an [utilizator] i-a raspuns lui florinos

      Acelasi lucru putem spune despre judetele cele mai sarace din Romania, indiferent de zona istorica unde se regasesc. de aproape 30 de ani sunt la putere aceeiasi oameni, diferenta intre venituri a crescut fata de restul tarii, iar oamenii voteaza cu aceeasi borfasi de fiecare data. Este un cerc vicios care nu poate fi spart decat din afara, de catre ceilalti votanti. Pana cand electoratul respectiv nu are un minim de autonomie fata de politic, nu este corect sa pretindem de la ei sa faca mai mult.
    • -1 (1 vot)    
      Procentele sunt egale (Vineri, 27 aprilie 2018, 11:43)

      Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui florinos

      cu cei care NU au nicio nevoie de autostrada in Moldova.
    • +1 (1 vot)    
      educatia.. (Vineri, 27 aprilie 2018, 16:15)

      ttavi [utilizator] i-a raspuns lui florinos

      oamenii aceea nu inteleg acest comentariu. E nevoie ca cineva din apropierea lor sa le explice. Cum ar fi preotul.
      Si gandirea lor este: ce nevoie am eu de autostrazi cand eu nu am ce pune pe masa maine? Nu pot corela intre autostrada si venituri, e acelasi ca Dorel care asfalteaza copaci in zona Tineretului Bucuresti.
      Si cand generatia asta va evolua, se va transforma in autostrada e pt turism (vezi Comarnic - Bv) si abia apoi pt marfa si industrie.
    • 0 (0 voturi)    
      Ha ha Moldova 2 (Sâmbătă, 28 aprilie 2018, 17:29)

      1anonim [utilizator] i-a raspuns lui florinos

      Poti sa ne dezvalui ce legatura e intre constructia orbitalului sud cu revolutia, cu alegerile din 2016,2012,2008,etc, cu prezidentialele care vrei tu, cu procentele din Moldova la alegeri, cu ce vrea poporul in general si cu ce vrea dragnea pentru el??? Eu credeam ca ai inteles ca NU e nici o legatura intre toate acestea... tot ce se intampla in Romania zilelor noastre e ce vrea dragnea. punct.
  • +2 (2 voturi)    
    a (Vineri, 27 aprilie 2018, 10:48)

    adrian67 [utilizator]

    Frumoase desene. Din pacate asa vor ramane inca 10 ani. Mai ieftin iesim daca ne scoatem copii in parc sa ne faca ei astfel de desene.
  • 0 (4 voturi)    
    mda (Vineri, 27 aprilie 2018, 11:06)

    SoulSearcher [utilizator]

    UMB-ul se misca bine, dar totusi finalizare dupa 2022 ??

    valea oltului pe cand ?

    sibiu-brasov-oituz-bacau pe cand ?
  • +1 (1 vot)    
    Lotul 3 (Vineri, 27 aprilie 2018, 11:17)

    Rha-Doo [utilizator]

    Ok. Si de unde pana unde este lotul 3 sau sectorul 1 de +15km si sectorul 2 de 2.5km ?
    Celelalte loturi sunt scoase la licitatie?
  • +1 (3 voturi)    
    Umb si autostrazile in Romania (Vineri, 27 aprilie 2018, 12:43)

    tilibau [utilizator]

    Din cate imi dau seama si inteleg,firma lui Umbrarescu asteapta la cotitura mai toate contractele cu statul.bravos ...facem asfaltari pe bani multi la calitate indoielnica samd..au venit in tara noastra ''n'' firme sa faca drumuri poduri asfaltari,cum au venit asa au plecat..unii au dat tepe,altii si-au luat tepe,marea majoritate au impins usile cu capul doar doar sug ceva de la stat si ei....JALNIC...am ajuns o tara de mana a 3 a,o pubela a Europei marete,unde coruptia ,santajul,demagogia, furtul ,sunt mai presus de legi de orice..
    • 0 (0 voturi)    
      exact pe dos zice contractul semnat !!!! (Sâmbătă, 28 aprilie 2018, 17:34)

      1anonim [utilizator] i-a raspuns lui tilibau

      La ultimul contract UMB a castigat cu vreo 60% apoximativ din oferta italienilor de dupa ei... realizeaza cineva cat de ieftin se face tronsonul asta de autostrada? ca am senzatia ca multa lume e nevinovata pe aici...
  • 0 (0 voturi)    
    pe drumul cel bun (Duminică, 29 aprilie 2018, 12:51)

    giumbix [utilizator]

    Asocierea S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. – S.C. SPEDITION UMB S.R.L. trebuiau sa fi terminat lotul 4 Lugoj-Deva in 2016?
  • 0 (0 voturi)    
    ieftin (Luni, 30 aprilie 2018, 16:03)

    Timbuku [utilizator]

    50 mil lei (aproape 11 mil euro) pentru un km de centura. Pret bun, ce pot sa zic.


Abonare la comentarii cu RSS



de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului




Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă